Ο παρουσιάζει τον Κώστα Καραμανλή στην εκπομπή…

Καλησπέρα, λαέ της Ελλάδας!

Σε κάθε εκπομπή, ανταποκρίνομαι στο κάλεσμα μίας καντίνας που αντιμετωπίζει προβλήματα και τη βοηθάω να ορθοποδήσει.

Σήμερα βρίσκομαι στο 134ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, όπου η καντίνα του κυρ-Θόδωρα έχει ζητήσει τη βοήθειά μου.

Πωωωωωωωωωω, σκέτο μπουρδέλο είναι εδώ πέρα…Και βρωμάει κιόλας…Ανάθεμα την ώρα που δέχτηκα να κάνω την εκπομπή…Άντε να δούμε τι θα φάμε…

Ε, παιδί! Πιάσε ένα χοτ ντογκ περιποιημένο, ένα σπέσιαλ σάντουιτς και μία πατάτες. Και φέρε κι ένα κρασάκι, μην τα κατεβάσω ξεροσφύρι.

–          Το χοτ ντογκ σας, κύριε Καραμανλή.


Τι γνώμη θα έχει όμως ο βραβευμένος πολιτικός για το χοτ ντογκ της καντίνας;

Τι είναι αυτό; Χοτ ντογκ το λες εσύ αυτό; Πού είναι η μουσταρδομαγιονέζα; Και το ψωμί είναι μπαγιάτικο. Πώς το δίνεις αυτό στον κόσμο; Και ειδικά σε έναν πρώην πρωθυπουργό;

–          Το σαντουιτσάκι σας…

Αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί…Ελιές και αγγούρια σε ένα σπέσιαλ σάντουιτς; Πού είναι τα μπιφτέκια, το μπέικον, η μουστάρδα; Πώς περιμένεις να το φάει αυτό ο κόσμος;

Άσε που είναι και τόσο δα! Πώς να χορτάσει ένας άνθρωπος με αυτό το πραγματάκι;

–          Και οι πατατούλες…

ΑΥΤΟ είναι μερίδα πατάτες; Ούτε καναρίνι δε χορταίνει με αυτές! (Πού ήρθα γαμώ το φελέκι μου;)

Κοίτα εδώ μια πατατούλα! Δεν πάει καλά αυτός ο τύπος!

Λοιπόν, Θόδωρα, θα σου πω κάτι…Καθαρές κουβέντες: Η καντίνα σου είναι για τα μπάζα. Άμα συνεχίσεις έτσι, θα το κλείσεις το μαγαζί. Πρέπει να κάνουμε πολλές αλλαγές για να το σώσουμε. Και πρώτα απ’όλα, χρειάζεσαι μια καινούργια καντίνα.

Ωραία δεν είναι; Μην ανησυχείς για τα λεφτά, στην κάνω δώρο εγώ. Μου’χει μείνει ένα περίσσεμα από κάτι μίζες της Siemens.

Ο βραβευμένος πρώην πρωθυπουργός παραγγέλνει προμήθειες από την Αθήνα, εφοδιάζοντας την  καντίνα με πρώτης ποιότητας κρέατα, τυριά, αλλαντικά, μουστάρδες και ό,τι άλλο χρειάζεται μια καντίνα.

Μμμμμμμμμ…Μύρισε φρέσκο χοιρινό! Αυτά είναι!

Τώρα, Θόδωρα, θα σου δείξω πώς να φτιάχνεις αληθινά σάντουιτς, όχι αυτές τις παπαριές που μου σέρβιρες χθες…


ΕΤΣΙ είναι τα σάντουιτς!

Δε χρειάζεται να μ’ευχαριστείς, Θόδωρα…Όλοι οι Έλληνες δικαιούνται αξιοπρεπές φαγητό, και εγώ είμαι αποφασισμένος να τους το προσφέρω…

Για άλλη μια φορά, χάρη στη δική μου βοήθεια, μια καντίνα βρήκε και πάλι τον δρόμο της. Ελπίζω ο Θόδωρας να διατηρήσει τις αλλαγές που έκανα στο μαγαζί του και όλα να πάνε καλά γι’αυτόν στο μέλλον.

Μέχρι το επόμενο επεισόδιο, γεια σας!