– Λίγο πριν αφήσει το πολύπαθο πόστο του, ο ανεκδιήγητος κ. Σανιδάς έκανε ακόμα μία πεφωτισμένη εισήγηση, που αν εφαρμοστεί αναμένεται να λύσει όλα τα προβλήματα της χώρας: Να φακελωθούν άπαντες οι blοggers. Επιτέλους, κυρίες και κύριοι, βρέθηκε η ρίζα του κακού! Να’ναι καλά αυτός ο άγιος άνθρωπος, που μόνο ο Γκέμπελς θα μπορούσε να τον συναγωνιστεί στην εφευρετικότητα (που οι κακόβουλοι εχθροί συνηθίζουν να αποκαλούν ‘προπαγάνδα’), κι αυτός έχει πεθάνει. Πολύ θα μας λείψουν οι φοβερές εισηγήσεις του, που κατάφεραν να βγάλουν ολόκληρη τη Βουλή πεντακάθαρη μέσα από τον βούρκο των σκανδάλων, αποδεικνύοντας πέραν πάσης αμφιβολίας ότι οι Έλληνες πολιτικοί είναι αδιάφθοροι, τίμιοι και σοβαροί. Τι πίνετε ρε και δε μας δίνετε;;;

– Η εξουσία είναι άσχημο πράγμα, γιατί σε διαφθείρει. Αλλά υπάρχει και κάτι ακόμα χειρότερο: η νομιζόμενη εξουσία. Η κατάσταση, δηλαδή, στην οποία βρίσκεται ένας άνθρωπος που πιστεύει ότι έχει το δικαίωμα (την εξουσία, δηλαδή) να αποφασίζει επί παντός επιστητού, ενώ στην πραγματικότητα η δουλειά του δεν έχει περισσότερες αρμοδιότητες από αυτήν ενός τυπικού δημοσίου υπαλλήλου. Καμιά σφραγίδα, καμιά πρωτοκόλληση, αυτά. Αυτοί οι τύποι είναι πιο επικίνδυνοι κι από τους εξουσιαστές. Είναι σαν τους καραβανάδες λοχίες του στρατού, που νομίζουν ότι με μία σαρδέλα μπορούν να διοικήσουν ολόκληρο στρατόπεδο και να κάνουν ό,τι γουστάρουν στους φαντάρους.

– Και για να μην αφήσω καμία αμφιβολία να αιωρείται, το λέω ξεκάθαρα: Ο Σανιδάς και ο κάθε Σανιδάς αποτελεί σοβαρή απειλή για τη δημοκρατία που θέλουμε να πιστεύουμε πως έχουμε και υποτίθεται ότι θέλουμε να προστατέψουμε. Αν συλλαμβάνονταν αύριο όλοι οι τρομοκράτες που επιβουλεύονται τη ‘δημοκρατία’ μας, ο Σανιδάς θα έπρεπε να είναι ο πρώτος στη λίστα. Ελάτε τώρα και βρείτε μου την ΙΡ, τη σύνδεση και το ονοματεπώνυμό μου και κάντε μου μήνυση. Εγώ φταίω για όλα, το παραδέχομαι.

– Δε λέω ότι όλοι οι blοggers είναι αθώες περιστερές και αγγελούδια, γιατί κάτι τέτοιο προφανώς και δεν ισχύει. Όπως σε όλους τους χώρους, έτσι και στο Ίντερνετ υπάρχουν οι καλοί, οι κακοί και οι άσχημοι. Αλλά σε μια χώρα με διαλυμένη οικονομία, ανύπαρκτη κυβέρνηση, παρεμβατικούς εισαγγελείς, διεφθαρμένους πολιτικούς, αμοραλιστές τρομοκράτες, στρατευμένους δημοσιογράφους, αθεόφοβους παπάδες και χιλιάδες άνεργους, είναι εντελώς ηλίθιο να μιλάει κανείς για επικίνδυνους blοggers. Της κοντής ψωλής της φταίν’ οι blοggers.

– Δεν έχω τίποτα να κρύψω, όπως και οι περισσότεροι συμblοgίτες μου. Ούτε επικηρυγμένος τρομοκράτης είμαι, ούτε διάσημος με διπλή ζωή, ούτε καν κάποιος σημαντικός. Έχω το δικαίωμα να γράφω ό,τι γουστάρω για όποιο θέμα γουστάρω. Αρχισυντάκτη πάνω από το κεφάλι μου δεν έχω. Αν γράψω κάτι προσβλητικό για κάποιον, ας επικοινωνήσει μαζί μου για να μου ζητήσει να ανακαλέσω. Όπως γίνεται στις εφημερίδες. Είναι ανάγκη να μου στερήσουν το δικαίωμα στην ανωνυμία; Αυτά είναι μπούρδες. Δεν ξέρω τι κρύβεται από πίσω – να είναι απόπειρα χειραγώγησης των blοgs; Τα θεωρούν άραγε τόσο σημαντικά; Ποιος ξέρει τι σκέφτονται…

– Υπάρχει νομοθεσία για την ανωνυμία στο Διαδίκτυο, και κανένας Σανιδάς δεν μπορεί να την παρακάμψει. Γι’αυτό, ας κοιτάξουν όλοι αυτοί οι μεγαλόσχημοι πολιτικοί και πνευματικοί δεινόσαυροι τη δική τους υπερμεγέθη καμπούρα πριν αναγκάσουν με το ζόρι τους blοggers να αφαιρέσουν τη δική τους, μικρή καμπούρα.

– Το Διαδίκτυο είναι το μέλλον, κι όποιος τα βάζει με το μέλλον είναι καταδικασμένος να ζει στο παρελθόν…