Μερικές φορές το αποφασίζω εγώ. Άλλες φορές, με βγάζει εκεί ο δρόμος. Αλλά σήμερα ήταν και τα δύο μαζί που με έστειλαν στα αγαπημένα μου Εξάρχεια, μέσω Πατησίων. Συνολικά έβγαλα 30 φωτογραφίες, από Κάτω Πατήσια – Πολυτεχνείο – Εξάρχεια. Ακολουθούν, πάντα με χρονολογική σειρά, οι 20 καλύτερες.

(Κάτι μου λέει ότι αυτό το γκραφίτι το έγραψε ο Πάουλο Κοέλιο)

(με τέτοια χάλια που έχει η ομάδα, καθόλου δεν αποκλείεται.)

(Εγώ εξακολουθώ να ελπίζω ότι θα πεθάνω νέος.)

(Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω. Άντε, ντε. Κανείς;)

(«Μπανιστηρτζήδες της ζωής»; Σιγά τη γκόμενα, που θα την μπανίσουμε κιόλας..

(Όπως έμαθα μετά από ένα πρόχειρο Google search, πρόκειται για στίχο από τραγούδι των Propaganda Collective.)

(Κλασικό, αγαπημένο και πέρα για πέρα αληθινό.)

(…και άσχημα καίνε τα εγκεφαλικά κύτταρα των αφελών.)

(Ακόμα και στην κλεψιά μονοπώλιο θέλουν οι κυβερνήσεις.)

(Τώωωωωωωωωωωρα…Με έχεσε κιόλας.)

(Και δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό από έναν φλώρο πανκ.)

(Με άλλα λόγια, την ευθύνη για τη δολοφονία του Μάικλ Τζάκσον ανέλαβε η Ε.Ο. «Πυρήνες της Φωτιάς».)

(Έχεις χαιρετίσματα από την τυρόπιτα στο διπλανό μαγαζί.)

(Λογικό, τα δικά μας είναι πολύ υψηλότερου επιπέδου. Ή έτσι μου έχουν πει, τέλος πάντων.)

(Να πεις στη μαμά σου ότι είναι ηλίθια, εκ μέρους μου.)

(Έλα μωρέ, ποια στατιστικά…Άμα δε μας βολεύουν τα στατιστικά, τα «μαγειρεύουμε»…)

(Το θηρίο ξύπνησε. Και πεινάει. Πολύ.)

(Τότε μάλλον είναι που λέμε «Όταν έκλασε ο Νίτσε».)

(Σπάνια περίπτωση 2 σε 1. Σαν το σαμπουάν, αλλά καλύτερα.)

