– Άραγε έχω πιθανότητες να με υιοθετήσει η Αντζελίνα Τζολί; Δε θα με χάλαγε να με βυζάξει…

– Είμαι 3 μήνες εδώ μέσα, δεν είμαι; Ωραία, μάλλον τη γλίτωσα την έκτρωση.

– Ρε μάνα, μην καπνίζεις, γαμώτο! Ντουμάνι το’χεις κάνει εδώ μέσα! Κανόνισε, άμα βγω με τίποτα προβλήματα θα σου κάνω μήνυση!

– Δε με έχω δει ακόμα, αλλά πρέπει να είμαι κουκλί! Να δεις που σε κανα χρόνο θα πρωταγωνιστώ σε διαφήμιση των Pampers.

– Ή, ακόμα καλύτερα, θα παίζω σε κανένα σίριαλ. Μεγαλεία!

– Δεν βλέπω και τίποτα από δω πέρα, ρε γαμώτο…Γούστο έχει να βγω σε καμιά Σομαλία και να πεθάνω της πείνας…

– Λοιπόν, ανακεφαλαιώνω: Βγαίνοντας πλαντάζω στο κλάμα, κλωτσάω και, όταν με δώσουν στη μάνα μου, ηρεμώ. Εκτός κι αν είναι άσχημη, οπότε συνεχίζω να κλαίω.

– Δε βγαίνω από δω μέσα, ρε, να πάτε στο διάολο! Μια χαρά είμαι, τη ζέστη μου έχω, την ησυχία μου έχω…Δεν πάω πουθενά!

– Ε, μην κάνετε φασαρία εκεί έξω! Θέλω να κοιμηθώ! Θα σε ταράξω στις κλωτσιές πάλι, μάνα!

– Έτσι και βγω ξώγαμο, θα μου μείνει ψυχικό τραύμα σε όλη μου τη ζωή.

– Μάλλον είναι νωρίς για να το σκέφτομαι, αλλά πώς γίνονται άραγε τα παιδιά;

– Βαριέμαι…Είναι απάνθρωπο να σε κλείνουν σε μια φούσκα για 9 μήνες, χωρίς ένα Playstation, μια τηλεόραση, ένα περιοδικό βρε αδερφέ!

– Τι είναι αυτή η φασαρία που ακούγεται απ’έξω; … Καρράς; ΚΑΡΡΑΣ; Σκυλού είναι η μάνα μου;;; ΒΓΑΛΤΕ ΜΕ ΕΞΩ!!! ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

– Θεωρητικά, υπάρχει πάντα η πιθανότητα να είμαι ορφανό από πατέρα, ή να χωρίσουν οι γονείς μου, ή να με κυοφορεί κάποια άσχετη, για να με δώσει σε κανένα γκέι ζευγάρι. Μήπως να πνιγώ από τώρα με τον ομφάλιο λώρο, να μην το ρισκάρω;

– Πάλι καλά που δεν είμαστε δίδυμα και είμαι μόνος μου. Είναι που είναι στριμόκωλα εδώ μέσα, φαντάσου να είχα κι άλλον ένα να μου πιάνει χώρο…

– Άραγε έχω μεγαλύτερο αδερφό; Θα γούσταρα να έχω. Να ζηλέυει που οι γονείς μας θα ασχολούνται μόνο με μένα. Κι εγώ να του κάνω γκριμάτσες.

– Τι; Χώρισε η Μενεγάκη; Οπότε μάλλον δεν έχω ελπίδες να είναι αυτή μάνα μου, ε;

– Ελπίζω να μου δώσουν ένα cool όνομα. Άννα-Μαρία, Βαλέρια, κάτι τέτοιο. Έτσι και με βγάλουν Πουλχερία ή Καλλιόπη, θα κάνω φόνο.

– Αυτός ο ομφάλιος λώρος που είναι μες στη μέση μου τη δίνει στα νεύρα. Αν υπάρχει Θεός, τότε γιατί δεν είναι εργονομικά σχεδιασμένη η μήτρα;

– Ωχ, υπερηχογράφημα! Κάτσε να γυρίσω, να δείξω το καλό μου προφίλ…Μη βγω χάλια στην πρώτη μου φωτογραφία…

– Λοιπόν, αυτός ο ομφάλιος λώρος κάτι μου κάνει, έτσι μακρόστενος που είναι. Μ’αρέσει. Λες να είμαι γκέι;

– Άντε, μια ψυχή πού’ναι να βγει (κυριολεκτικά), ας βγει…Κόσμε, σου’ρχομαι!!!

