(με την αυθεντική ορθογραφία τους, και φυσικά με τον ανελέητο σχολιασμό μου)

10. ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ FACEBOOK ?

(ψοφα εσύ με το καλό, και τα υπόλοιπα άστα πάνω μου…)

9. My IQ dropped because of Star Channel News

(μάλλον κάποιοι δεν έχουν ακούσει για κάτι που λέγεται «ζάπινγκ»…)

8. An Boreis Na Xeseis Xwris Na Katourhseis Boreis Na kaneic Ta Panta

(και ναι, είναι αλήθεια, ο Τσακ Νόρις ΜΠΟΡΕΙ να χέσει χωρίς να κατουρήσει!)

7. elpizw o kainourgios xronos na einai pousths giati autos mas gamise!

(εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι το 2010 θα είναι ο Τζον Χολμς των τελευταίων 20 χρόνων;

6. Μ’ αρέσει να μένω μόνος-η μου αλλά όταν αρρωσταίνω θέλω τη ΜΑΜΑ μου!!!!!!!!

(εγώ, πάλι, θέλω γιατρό. Ο καθένας όπως βολεύεται.)

5. Στο δημοτικο δεν φυτευα φακες σε κεσεδακι,αλλα φουντα στις γλαστρες μου..

(σιγά μην είχες πηδήξει και την Λίντα Εβαντζελίστα!)

4. To 99 Ston SEISMO evlepa BAYWATCH…

(…και προφανώς δεν κατάλαβες τον σεισμό, γιατί νόμιζες ότι ήταν τα βυζιά της Πάμελα Άντερσον που πήγαιναν πέρα-δώθε και όχι η τηλεόραση)

3. as ekane pio pera kai i winslet ton kwlo ths na min pagwne o di caprio !!!

(εγώ δηλαδή που πανηγύριζα όταν πέθανε ο Ντι Κάπριο μάλλον δεν πρέπει να γίνω μέλος σε αυτό το group, ε;)

2. Zeledakia Olou Tou Kosmou Ennotheite

(φυλαχτείτε! Ο Gummy Bear είναι ο νέος Τσε Γκεβάρα!)

1. ΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΧΕΖΕΙ ΕΝΩ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ!!!

(ω, ναι…η σύγχρονη τεχνολογία το επιτρέπει ΚΑΙ αυτό! Και, για του λόγου το αληθές, παραθέτω και τις διευκρινίσεις του δημιουργού του group:

————————————————–

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!

Μαθε τωρα ποιος εχεζε ενω εβλεπε το προφιλ σου απλα, γρηγορα και αξιοπιστα!

1)κανε join
2)κανε invite σε τουλαχιστον 263 φιλους
3)σε 3-7 χρονια θα λαβεις e-mail με πληρη λιστα οσων εχουν χεσει ενω εβλεπαν το προφιλ σου

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ???

με το που κανεις join αυτοματα εγκαθισταται στο προφιλ των φιλων σου ο ανιχνευτης σκατου(shit_tracker.exe)! ειναι 100% αποτελεσματικος και ανιχνευει ακομα και την κλανια!!!

ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ WINDOWS VISTA?

φυσικα και ειναι συμβατο με vista αλλα και με linux
ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ?

δεν υπαρχει λογος υπαρξης!προγραμμα για σκατα ειναι τι περιμενες?

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ Κ ΕΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ?

μονο αν εισαι στο προφιλ τους! εκτος αν η μποχα σου ειναι τοσο ανυποφορη με αποτελεσμα να διαχεεται σε ολη τη γειτονια
———————————————————

Φοβερό;)

