Αν ήμουν Ιρλανδός, θα με λέγανε Brayden Doherty.

Αν ήμουν Αζτέκος, θα με λέγανε Totoquilhuatztli.

Αν ήμουν Κινέζος, θα με λέγανε Delun Kuo

Αν ήμουν Μεξικανός, θα με λέγανε Emilio Lopez.

Αν ήμουν Γερμανός, θα με λέγανε Claus von Drechsler.

Αν ήμουν Σκωτσέζος, θα με λέγανε Malcolm Macfarlane.

Αν ήμουν Ιάπωνας, θα με λέγανε Hiroshi Nakayama.

Αν ήμουν Έλληνας (!) θα με λέγανε Christopher Chondroyannos.

Αν ήμουν Αιγύπτιος θεός, θα με λέγανε Sutekh.

Αν ήμουν Ινδιάνος, θα με λέγανε Ohanko.

Αν ήμουν Γάλλος, θα με λέγανε Fabron Girard.

Αν ήμουν Ρώσος, θα με λέγανε Vladimir Ivanov.

Αν ήμουν Χαβανέζος, θα με λέγανε Iokua Lonoehu.

Αν ήμουν Ιταλός, θα με λέγανε Ermanno Lombardi.

Αν ήμουν αρχαίος Ρωμαίος, θα με λέγανε Desiderius Benedict.

Αν ήμουν Πολωνός, θα με λέγανε Kazimierz Wojciechowski.

Αν ήμουν Βίκινγκ, θα με λέγανε Leif.

Αν ήμουν Ολλανδός, θα με λέγανε Issac Van Dansich.

Αν ήμουν Σουηδός, θα με λέγανε Viktor Hansson.

Αν ήμουν Βραζιλιάνος, θα με λέγανε Nicolas Lima.

Αν ήμουν Ισπανός, θα με λέγανε Rico Perez.

Αν ήμουν Ελβετός, θα με λέγανε Frankl Henchoz.

Αν ήμουν cowboy, θα με λέγανε Wiley ‘Pink-Hat’ Redmann.

Αν ήμουν κλόουν, θα με λέγανε Bozo Donkleberry the Clown.

Αν ήμουν βαμπίρ, θα με λέγανε Armand Von Ulf.

Κι αν ήμουν με τα καλά μου, δε θα ασχολιόμουν με κάθε ηλίθιο application του Facebook.

