«Σκέφτηκα ότι, μετά την επιτυχία που είχε η Earth Hour, δε θα ήταν σωστό πια να αφήνω αναμμένα τα φώτα του σπιτιού μου ολόκληρο το Σαββατοκύριακο, που πηγαίνουμε οικογενειακώς στο εξοχικό μου, για να μην μπουν διαρρήκτες. Κι έτσι τα έσβησα. Την Κυριακή το απόγευμα που γυρίσαμε, δε βρήκαμε ούτε τις λάμπες. Μαντέψτε: Μπήκαν διαρρήκτες! Earth Hour και τ’αρχίδια μας κουνιούνται!»

(Αγησίλαος Κλεμμένος, δικηγόρος)

«Εγώ αποφάσισα, για να μη σπαταλάω νερό για το πλύσιμο των πιάτων, να  χρησιμοποιώ πλέον ανακυκλώσιμα πλαστικά μαχαιροπίρουνα, πιάτα και ποτήρια. Κι έτσι όχι μόνο προστατεύω το περιβάλλον, αλλά δε χρειάζεται καν να μαγειρέψω πλέον, γιατί ο άντρας μου και τα παιδιά ξενέρωσαν με την πλαστικούρα και τώρα τρώνε κάθε μέρα έξω»

(Μπέλα Ρεμάλλη, οικιακά)

«Αποφάσισα να νοιαστώ για το περιβάλλον και να αρχίσω να ανακυκλώνω στο σπίτι. Έπεισα τους γονείς μου να βάλουμε στο σπίτι ξεχωριστό κάδο για χαρτί, ξεχωριστό για γυαλί, ξεχωριστό για πλαστικό, αλουμίνιο, μπαταρίες, ηλεκτρονικές συσκευές, και άλλον ένα για μη ανακυκλώσιμα σκουπίδια. Έτσι, για να γεμίσει ένας κάδος χρειάζεται τουλάχιστον μία βδομάδα, που σημαίνει ότι δε χρειάζεται να κατεβάζω κάθε μέρα τα σκουπίδια! Καλό, ε;»

(Πλάτων Κοιμήσης, μαθητής Γυμνασίου)

«Άκουσα για τα υβριδικά αυτοκίνητα, αυτά τα οικολογικά, και είπα να αγοράσω ένα. Αλλά το βαρέθηκα ρε παιδί μου, μια μαλακία σκέτη ήταν. Κι έτσι το έδωσα στο γιο μου, και πήρα για μένα ένα 4×4, 6.000 κυβικά…Μιλάμε πολύ μούρη!»

(Ιωσήφ Τσερόκης-Καγιέν, βιομήχανος)

«Αντιστάθηκα σθεναρά στη δημιουργία εμπορικού κέντρου στον Βοτανικό, το οποίο θα διατάρασσε την ησυχία των κορμοράνων της περιοχής. Και τι κατάλαβα; Τώρα όλοι οι Παναθηναϊκοί θέλουν να με λυντσάρουν και στις δημοσκοπήσεις πατώνω.»

(Αλέξης Τσίπρας, πολιτικός)

«Φύτεψα στην αυλή της βίλας μου ένα ωραιότατο παρτέρι με λουλούδια. Κι έτσι όχι μόνο έκανα καλό στο περιβάλλον, αλλά πλήρωσα και πολύ λιγότερα απ’όσα θα πλήρωνα αν έφτιαχνα πισίνα, όπως ήθελε η γυναίκα μου. Αλλά μη νομίζεις, περισσότερο με νοιάζει που προστατεύω το περιβάλλον…»

(Λαυρέντης Πινόκιος, εφοπλιστής)

«Αγόρασα ένα ποδήλατο, ώστε να μπορώ καμιά φορά να κάνω τη βόλτα μου χωρίς να μολύνω το περιβάλλον. Μόνο που δε σκέφτηκα ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν σκέφτονται και πολύ τους ποδηλάτες, κι έτσι κατέληξα στο ΚΑΤ με πολλαπλά κατάγματα και διάσειση. Αν το μετάνιωσα; Θα σου’λεγα τώρα…»

(Σταύρος Πεντάλης, δημόσιος υπάλληλος)

«Ανακοίνωσα στην οικογένειά μου την απόφασή μου να μην ανάψω καθόλου το κλιματιστικό αυτό το καλοκαίρι, όση ζέστη κι αν κάνει. Και, όπως αποδείχθηκε, το κέρδος για το περιβάλλον είναι διπλό: Όχι μόνο θα μειώσω την κατανάλωση ρεύματος του σπιτιού μου, αλλά θα την μειώσω μόλις στο 1/4 σε σχέση με το παρελθόν, γιατί η γυναίκα μου και τα δύο παιδιά μου με παράτησαν και έφυγαν από το σπίτι!»

(Μπάμπης Τσιφούτης, περιπτεράς)

«Έμαθα πόσο κακό μπορούν να κάνουν οι πλαστικές σακούλες του σούπερ μάρκετ, κι έτσι αγόρασα μια οικολογική πάνινη τσάντα. Τώρα, βάζω όλα τα ψώνια σε αυτήν την τσάντα – και ξέρεις ποιο είναι το καλύτερο; Η γυναίκα μου δεν μπορεί πια να ψωνίζει ό,τι βρει μπροστά της, γιατί η πάνινη σακούλα δε χωράει και πολλά πράγματα. Κι έτσι, κάνω ΚΑΙ οικονομία!»

(Μενέλαος Οικονομόπουλος, λογιστής)

«Όταν έμαθα πόσο έχουν μειωθεί τα αποθέματα νερού στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, πήρα μια απόφαση που υποσχέθηκα να τηρήσω όσο κι αν μου κόστιζε: Να κάνω μόνο ένα ντους το μήνα. Και ξέρεις κάτι; Τελικά δεν το μετάνιωσα. Έτσι κι αλλιώς φίλους δεν είχα, με τη γυναίκα μου είμαστε σε διάσταση 5 χρόνια…Και στο κάτω-κάτω, ποτέ δε μου άρεσε να κάνω μπάνιο.»

(Βρωμύλος Λίγδας, συνοδός απορριματοφόρου)

«Διάβασα μια καλή συμβουλή σε ένα περιοδικό, και αποφάσισα να την εφαρμόσω. Τώρα, αντί να ανοίγω το βράδυ την τηλεόραση και να περιμένω να με πάρει ο ύπνος, δεν την ανοίγω καθόλου και κοιμάμαι νωρίτερα. Αν και, να σου πω την αλήθεια, άμα είχε κι αυτή η κωλοτηλεόραση κανένα πρόγραμμα της προκοπής, στα τέτοια μου για το περιβάλλον»

(Τηλέμαχος Κοντρολίδης, ιδιωτικός υπάλληλος)

«Κάπου διάβασα ότι το ψυγείο είναι μία από τις πλέον ενεργοβόρες συσκευές, κι έτσι πήρα τη γενναία απόφαση να το βγάλω οριστικά από την πρίζα. Βέβαια, δεν είναι και τόσο «γενναία» απόφαση, αν σκεφτείς ότι εδώ και 3 μήνες που απολύθηκα δεν είχα βάλει τίποτα μέσα.»

(Λαέρτης Πτωχαδάκης, άνεργος)

