– Μου τη δίνει η Μεγάλη Εβδομάδα, επειδή νιώθουμε όλοι υποχρεωμένοι να πέσουμε σε μαύρη κατάθλιψη επειδή θα σταυρωθεί ο Χριστός. Ένα χαμόγελο να σκάσεις στο δρόμο, και οι θεούσες γύρω σου είναι έτοιμες να σε λυντσάρουν.

– …και μου τη δίνει ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι όλοι ξέρουν πως η ιστορία στο τέλος έχει χάπι εντ, σαν ανεγκέφαλη χολιγουντιανή κομεντί, κι όμως επιμένουν να βάζουν τον εαυτό τους σε αυτήν την ψυχοφθόρα διαδικασία!

– Μου τη δίνει επίσης που αυτήν την εφιαλτική ατμόσφαιρα την κάνουν ακόμα πιο ανυπόφορη όλα τα ΜΜΕ, και κυρίως η τηλεόραση, που αφιερώνει τη μισή μέρα σε νυσταλέες ψαλμωδίες του Γαϊτάνου και άλλων εποχιακών σούπερ σταρ (που είναι πραγματικά απορίας άξιον πώς επιβιώνουν τις υπόλοιπες 51 εβδομάδες του χρόνου) και σε χιλιοπαιγμένες θρησκευτικές υπερπαραγωγές που κι ο ίδιος ο Θεός θα είχε βαρεθεί, αν φυσικά υπήρχε.

– …και επίσης μου τη δίνει η ολοφάνερη υποκρισία των καναλιών, που αφιερώνουν την άλλη μισή μέρα τους σε κουτσομπολίστικες εκπομπές, σίριαλ με «καυτές» σκηνές και δελτία ειδήσεων τίγκα στα σκάνδαλα και τις ίντριγκες – όχι ακριβώς στο «πνεύμα» των ημερών, έτσι;

– Α, και μια και το ανέφερα, μου τη δίνει κι αυτό το «πνεύμα» των ημερών, το οποίο προστάζει όχι μόνο να είμαστε κατσούφηδες, αλλά και να μην κάνουμε σεξ, να μην τρώμε κρέας, να μη βρίζουμε και γενικά να μην απολαμβάνουμε τίποτα. Δηλαδή, να περνάμε μία εβδομάδα σαν καλόγεροι στο Άγιον Όρος, και μάλιστα χωρίς τα εκατομμύρια που έχουν εκεί. Όχι, ευχαριστώ, δε θα πάρω.

– Είπα «να μην τρώμε κρέας», έτσι; Ε, κι αυτό μου τη δίνει. Και δεν είναι τόσο το ότι έχω ανάγκη να φάω κρέας και περιορίζομαι, αλλά ότι και μόνο η προσέγγιση στον πάγκο με τα κρεατικά στο σούπερ μάρκετ ισοδυναμεί με κακούργημα για τις σκληροπυρηνικές θεούσες, οι οποίες σε κοιτάνε λες και εσύ σκότωσες το μοσχάρι με τα ίδια σου τα χέρια. Pathetic.

– Και ξέρετε τι μου τη δίνει ακόμα περισσότερο; Όλοι αυτοί οι Μεγάλοι Μαλάκες που νηστεύουν μόνο τη Μεγάλη Εβδομάδα, δήθεν επειδή θέλουν να προσέξουν την υγεία τους, και οι οποίοι υπερηφανεύονται για την εγκράτειά τους και τον υγιεινό τρόπο ζωής τους. Και οι οποίοι το βράδυ της Ανάστασης τρώνε όλη τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια που τους έλειψαν όλη την προηγούμενη εβδομάδα! (αν είστε κι εσείς ένας από αυτούς τους Μεγάλους Μαλάκες, προλαβαίνετε ακόμα να αλλάξετε γνώμη)

– Α, και κάτι άλλο παρόμοιο που μου τη δίνει: Πας σε ένα μαγαζί να φας ένα σάντουιτς, μια τυρόπιτα, ένα χάμπουργκερ, και δύο είναι τα ενδεχόμενα: Είτε θα πέσεις σε μαγαζί που σερβίρει μόνο νηστίσιμα, και τελικά θα φύγεις αηδιασμένος, προτιμώντας να μείνεις νηστικός παρά να φας μια αλάδωτη χορτόπιτα, είτε θα πέσεις από μόνος σου στην παγίδα των τύψεων που δημιουργούν όλοι οι άλλοι, και τελικά θα καταλήξεις να φας ένα μπέργκερ με γαρίδες ή με καλαμάρια ή με μελιτζάνα ή με άλλα νηστίσιμα σκατά.

– Και η εύλογη απορία που είχε και ο Ρένος Χαραλαμπίδης στους «Γενναίους της Σαμοθράκης»: Το λάδι βγαίνει από την ελιά, που είναι δέντρο, και άρα δεν έχει ζωική προέλευση. Γιατί, λοιπόν, απαγορεύεται η κατανάλωσή του τη Μεγάλη Εβδομάδα;

– Επίσης, μου τη δίνει μια ειρωνεία που φαίνεται ότι κανείς άλλος δε συλλαμβάνει: Όλοι αυτήν την περίοδο στολίζουμε τα σπίτια μας, τα τραπέζια μας και τους δρόμους με γλυκούλικα κοτοπουλάκια, τα οποία βγαίνουν χαρούμενα μέσα από κατακόκκινα αυγά. Σκέφτηκε κανείς, άραγε, ότι αν εμείς δεν τρώγαμε αυτά τα κόκκινα αυγά που βάφουμε κάθε χρόνο, τότε τα αληθινά κοτοπουλάκια θα μπορούσαν όντως να βγουν χαρούμενα από τα αυγά τους, αντί να καταλήγουν στο στομάχι μας;

– Και κάτι τελευταίο: Μου τη δίνουν γενικά οι εκκλησίες, αλλά μου τη δίνουν ακόμα περισσότερο τη Μεγάλη Παρασκευή, που χτυπάνε οι καμπάνες τους όλη τη μέρα. ΟΚ, ρε φίλε, το ακούσαμε, σταυρώθηκε ο Χριστός, τι θες τώρα; (αλήθεια, ξέρει κανείς αν μπορώ να κάνω μήνυση σε εκκλησία για φασαρία σε ώρα κοινής ησυχίας;)

