Ξέρετε πότε ένας blogger καταλαβαίνει ότι κάτι πάει στραβά με τα κείμενά του; Όχι όταν δεν έχει σχόλια – αυτό μπορεί να συμβαίνει για άλλους λόγους. Ούτε όταν έχει πολλά αρνητικά σχόλια – το να πηγαίνεις κόντρα στο ρεύμα δεν είναι κακό. Ούτε όταν δεν έχει αναγνωσιμότητα – αυτό μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη «marketing», το οποίο είναι απαραίτητο σε όλους τους τομείς της ζωής μας πια, πόσο μάλλον στο blogging. Αλλά ένας blogger πρέπει πραγματικά να αρχίσει να ανησυχεί όταν η πλειοψηφία των επισκεπτών του προέρχονται από το Google, και μάλιστα αναζητούν μετά μανίας σε αυτό αποτελέσματα για το εξής λήμμα: «χυσια». Επομένως, η πλειοψηφία του κοινού στο οποίο απευθύνεται είναι σεξομανείς ανεγκέφαλοι με μια ιδιαίτερη αδυναμία στα χύσια. Houston, we have a problem.

Βλέποντας τα στατιστικά στοιχεία του blog μου, διαπιστώνω ακριβώς αυτό. Το νούμερο 1 (μακράν) στη λίστα των αναζητήσεων μέσω google που καταλήγουν σε μένα είναι η λέξη «χυσια». Θα με έπιανε απελπισία αν δεν υπήρχαν και κάποιες άλλες αναζητήσεις, που είναι τόσο γελοίες, ώστε σου φτιάχνουν το κέφι αμέσως – αν, φυσικά, παραβλέψεις το γεγονός ότι υπάρχουν τόσοι ηλίθιοι στο Internet, που είναι πραγματικά αμφίβολο αν αξίζει να εκθέτεις τον εαυτό σου σε αυτούς. Ας το παραβλέψουμε, λοιπόν, και ας διασκεδάσουμε με τις εξής αναζητήσεις (με την αυθεντική τους ορθογραφία, φυσικά):

ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ (ναι, είχε ένα οικοπεδάκι στον Θεολόγο, που μετά το αγόρασε η Αλίκη Βουγιουκλάκη)

η δυο ανθροπη προσπαθον να σκοτοσον της… (1..2..3..4..5..6..7 ορθογραφικά λάθη σε ισάριθμες λέξεις!

«Μωρό μου καλησπέρα, με πηδούσαν όλη μέρα» (το νέο σουξέ της Στέλλας Μπεζαντάκου)

κρυφτό κανόνες

πως παιζεται το κρυφτο

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΥΦΤΟ (καλά, πλάκα μου κάνετε; Δεν ξέρετε πώς παίζεται το κρυφτό;;;;; Έλεος!!!)

κώλοι στον ηλεκτρικό και στο μετρό (προσέξτε τους κώλους σας όταν χρησιμοποιείτε το τρένο ή το μετρό, κάποιοι τους ψάχνουν)

ola ta game boy stin greece (προσοχή: Όχι στην Ελλάδα, στην greece!)

πούστηδες που γαμιούνται με μαύρους (γιατί, με άσπρους δε σου κάνουν;)
ο θεος θελει ρεκλα δημοσιου καρεκλα (ακόμα κι ο Θεός τη μονιμότητά του τη χρειάζεται)
ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ (κι εγώ το ίδιο)
θελω να δουλευω τζαμπα (προσλαμβάνεσαι!!!)
και το κορμακι σου θα κόψω ποντο ποντο (ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι ωχριά μπροστά σου!!!)
μου κλεβουν τα στρινγκακια! (σα δεν ντρέπονται τα κωλόπαιδα…)
σιχαίνομαι τις αδελφές λατρεύω το aids (ε;;;)
παλουκι στον κωλο μου (παλούκι από τον κώλο σου κι ας είν’ και σκατωμένο)

ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ (η νέα σαπουνόπερα που θα σας καθηλώσει)
γκει δύο μαύρα καυλιά στον κώλο μου (και χίλιοι καλοί χωράνε!)
παρουσιαστρια το κουναβι (το κουνάβι;;;)
eklase (δεν ήμουν εγώ)
30 αργυρια ποσο ειναι? (163,36 ευρώ, με τη σημερινή ισοτιμία)
Κοκκινοσκουφίτσα splatter (αν υπάρχει όντως τέτοια ταινία, θέλω να τη δω οπωσδήποτε!!!)
