Πάλι βόλτα στην Αθήνα, μετά από καιρό! Αυτή τη φορά, διαδρομή Αμπελόκηποι-Ιλίσια-Ζωγράφου και πάλι πίσω. Χωρίς πολλά λόγια, οι φωτογραφίες μου, με τη σειρά που τραβήχτηκαν:

stroumfita1 (ποιος είπε ότι τα Στρουμφάκια είναι μόνο για παιδιά;)

xorepsa (αμάν πια! Ακόμα και στους τοίχους Χατζηγιάννης;;;)

lefta (…για τα λεφτά δε μ’αγαπάς, μα θα’ρθει κάποτε η κρίση και δε θα ξέρεις πού χρωστάς!)

imia (παραλλαγή του γνωστού «Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του»)

psakse (να και μια καλή συμβουλή)

amaxi (η φωτογραφία αυτή είναι μια προσφορά της ASPIS Real Estate)

koprolagnos(κοινώς, προσέξτε πού χέζετε)

sinie (και αμάξι γαμάω, όπως μάθαμε νωρίτερα)

leyteria (μα αυτοί δε θέλουν να ελευθερωθούν!!!)

thriskeia1 (ο Μαρξ τώρα δικαιώνεται…)

kathwsprepei1 (εμένα μου λες;)

katharesfyles (αυτό πραγματικά μου άρεσε)

anarchy (τι άλλο να θέλει ένας άνθρωπος από τη ζωή του;)

klouvi (γιατί ταιριάζει με το ριγέ σακάκι μου)

yperaxia (σας αφήνω λίγη ώρα να το σκεφτείτε…Πάντως έχει δίκιο ο ανώνυμος καλλιτέχνης…)

psaria

(μάλλον η Ελλάδα έχει γεμίσει από ψόφια ψάρια…)

Και δύο bonus φωτογραφίες από τη σημεριή μου βόλτα στην Αγία Παρασκευή:

pezodromio (χρειαζόμαστε περισσότερες τέτοιες κινήσεις!)

exegermeno

(παλιό, αλλά καλό)

Υ.Γ.: Συγνώμη αν κάποιες από τις φωτογραφίες βγήκαν θολές ή κουνημένες, αλλά είναι καινούργιο το κινητό και δεν έχω συνηθίσει ακόμα την κάμερα, Οι επόμενες θα είναι καλύτερες, υπόσχομαι.

