…πάτησα μέσα σε ένα πρωί την κόρνα του αυτοκινήτου περισσότερες φορές απ’όσες την είχα πατήσει όλα αυτά τα χρόνια που έχω δίπλωμα. Ξέρετε κάτι; Νομίζω πως είναι εθιστικό!

…είδα live τους Funkey και ενθουσιάστηκα! Αλλά δε γράφω περισσότερα, γιατί μόλις προχθές έγραψα γι’αυτό.

…πήρα καινούργιο κινητό, και μάλιστα δωρεάν! Να δούμε πόσο θα αντέξει κι αυτό στα χέρια μου…

…αποφάσισα να πάω (επιτέλους!) στο φετινό Rοckwave. Ρlacebο, Mοby, Κillers κι εγώ δε θα είμαι εκεί; Αποκλείεται!

…ξεκίνησα να διαβάζω το ‘Το Show Είναι των Ελλήνων’ του Μένη Κουμανταρέα, αλλά βαρέθηκα και το σταμάτησα. Μάλλον δυσκολεύομαι να διαβάσω βιβλία που δεν έχουν εικόνες.

…κράτησα την υπόσχεσή μου στον εαυτό μου και δεν έχω ακόμα κουρευτεί από τότε που απολύθηκα από τον Στρατό. Σε λίγο θα τα πιάνω κοτσίδα.

…απαξίωσα τελείως τη νέα διοίκηση του Αlpha, που ξεφορτώθηκε ό,τι πιο ποιοτικό υπήρχε στο δυναμικό του, δηλαδή τον Βασιλόπουλο και τον Βαξεβάνη. Καιρός να κάνει δική της εκπομπή και η Έφη Θώδη – τώρα, που υπάρχουν ελεύθερες θέσεις.

…κατάφερα και ξέχασα τα γενέθλια ενός φίλου μου, τη γιορτή μιας φίλης μου και τη γιορτή της μητέρας μου! Ελπίζω να καταλαβαίνουν πως για όλα φταίει η παροιμιώδης αφηρημάδα μου (που όσο πάει και χειροτερεύει).

…είδα στο σινεμά το ‘Marley & Me’ και αναρωτήθηκα πόσο μαζοχιστής πρέπει να είναι κάποιος που πληρώνει 9 ευρώ για να δει μια ταινία που ξέρει ότι στο τέλος θα τον κάνει να πλαντάξει στο κλάμα. Όχι, δεν πλήρωσα εγώ.

…ανακάλυψα τι δεν θα γίνω ποτέ: Συγγραφέας! Γιατί δημιούργησα έναν σίριαλ κίλερ, αλλά τον ‘σκότωσα’ κανονικά!

…βαρέθηκα να βλέπω νέα γκάλοπ να ξεπηδούν από το πουθενά. Δηλαδή τι μπορεί να άλλαξε μέσα σε μία εβδομάδα, και μάλιστα σε στημένα γκάλοπ για μικρά παιδιά;

…έφαγα, έστω και στη ζούλα, το πρώτο μου παγωτό για το 2009! Ήρθε το καλοκαίρι!

…συμμετείχα στην Εarth Ηοur, αποσυνδέοντας όλες τις ηλεκτρικές συσκευές από τις πρίζες του σπιτιού για αρκετές ώρες. Και τι κατάλαβα; Πέρασα αυτήν τη μία ώρα σε μια καφετέρια με φουλ φώτα, ενώ στην απέναντι πολυκατοικία είχαν σχεδόν όλοι φωταψίες. Μπράβο μαλάκα, είπα στον εαυτό μου.

…σκέφτηκα πόσες πίπες θα χρειαστεί να πάρω μέχρι να βρω μια δουλειά της προκοπής, τώρα που όλα πάνε στραβά. Και τις υπολόγισα σε περίπου 4.836. Ε, θα το καταπιώ κι αυτό…

…αποφάσισα να επιστρέψω στη σκηνή του Mike’s για ένα ακόμα karaοke, με αφορμή τα επερχόμενα γενέθλιά μου! Βρείτε από τώρα μέρος να κρυφτείτε!

