Λοιπόν, σε αυτό το blοg τόσα χρόνια δεν έχω διαφημίσει ή προωθήσει τίποτα (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Οπότε για να το κάνω σήμερα, σημαίνει ότι πρόκειται για κάτι πραγματικά καλό.

Που λέτε, είμαι πολύ εύκολος στη μουσική. Κατά καιρούς έχω πάει σε ροκ συναυλίες, σε σκυλάδικα, σε ρεμπετάδικα, σε mainstream clubs, σε όπερα (!), σε μουσικές σκηνές…Γενικά, τα έχω ακούσει σχεδόν όλα. Και χθες άκουσα και κάτι ακόμα: Discο!

Δεν μπορώ να πω ότι τα 80s είναι τα αγαπημένα μου (καθώς είμαι παιδί των 90s), όμως μου αρέσει ο γρήγορος ρυθμός της discο και το κέφι που κάνουν αυτά τα τραγούδια. Και ειδικά όταν αυτή τη μουσική την παίζει ένα συγκρότημα όπως οι Funkey, τότε είναι πραγματική απόλαυση!

Οι Funkey εμφανίστηκαν χθες το βράδυ στο Μike’s Ιrish Βar, και ο Stranger ήταν (επιτέλους, μετά από πολλές αναβολές!) εκεί για το ρεπορτάζ.

Για όσους δεν έχετε πάει στο Mike’s, είναι ένα πολύ ωραίο υπόγειο μπαράκι, που 4 φορές την εβδομάδα έχει καραόκε (ίσως το καλύτερο της Αθήνας – εκεί θα κάνω και το καραόκε πάρτυ των επερχόμενων γενεθλίων μου!), και τις υπόλοιπες μέρες έχει live από άγνωστους (αλλά καλούς) καλλιτέχνες και συγκροτήματα. Χθες ήταν η σειρά των Funkey, ενός συγκροτήματος που παίζει με αστείρευτο κέφι τραγούδια discο, 80s επιτυχίες, αγαπημένες ροκιές και funk (προφανώς!). Α, και η τραγουδίστριά του τυγχάνει παλιά μου συμμαθήτρια – αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με αυτό το κείμενο. Αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε την χθεσινή παρέα μου, που δεν χρωστούσε καλά λόγια, αλλά έμεινε κατενθουσιασμένη από το Funkey shοw.

Δεν ξέρω τι ακριβώς περίμενα να ακούσω χθες το βράδυ, αλλά σίγουρα δεν το περίμενα τόσο καλό. Το κέφι αυτής της μπάντας δεν είναι απλά αστείρευτο, είναι και μεταδοτικό! Είτε τραγουδάνε το ‘Ιt’s Raining Men’, είτε ‘παίζουν’ με το κοινό, είτε ‘παίζουν’ μεταξύ τους, τα κάνουν όλα με κέφι και όρεξη. Αποκλείεται να μην περάσεις καλά μαζί τους!

Προσωπικά μου άρεσαν περισσότερο η φοβερή ροκ διασκευή του Frοzen, το ωραίο mix του Hung Up με το Gimme, Gimme, Gimme και η ξεσηκωτική εκτέλεση του Sweet Child Ο’Mine. Πρέπει επίσης να σας πω ότι η φωνή μου έκλεισε από το πολύ τραγούδι και δεν έχει επανέλθει ακόμα.

Δε θα πω περισσότερα, γιατί άλλο να το διαβάζεις σε ένα blοg και άλλο να το βλέπεις live. Σας δίνω όμως το site του συγκροτήματος, όπου μπορείτε να δείτε πιο αντικειμενικά τα πράγματα – για να μη νομίζετε ότι βγάζω και καμιά υποχρέωση με αυτό το κείμενο δηλαδή.

www.thefunkey.gr

Πάντως, εγώ θα τους ξαναδώ!

