Όπως έχω τονίσει αρκετές φορές, μου τη δίνει η τηλεόραση. Και νιώθω καλά μ’αυτό. Όμως έχω ένα σκοτεινό παρελθόν πίσω μου, και σήμερα θα το αποκαλύψω: Όταν ήμουν μικρός, έβλεπα τηλεόραση κάθε μέρα, ΟΛΗ μέρα! Φαντάζομαι ότι αυτό εξηγεί πολλά πράγματα για μένα. Ίσως να είναι πια αργά, αλλά πλέον έχω απεξαρτηθεί από την τηλεόραση. Είμαι ο Stranger και είμαι καλά.
Έτσι και από τη φετινή τηλεοπτική σεζόν δε με ενδιαφέρει σχεδόν καμία εκπομπή. Εντάξει, άντε να δεις κανένα από τα ντοκιμαντέρ του Βαξεβάνη ή καμιά καλή ταινία. Τέλος. Με εξαίρεση μία και μόνο εκπομπή: Τη «Λίστα». Ναι, αυτό το τηλεπαιχνίδι στον Αντ1. Τώρα τελευταία έχω «κολλήσει» με αυτό το τηλεπαιχνίδι. Κάτι τέτοιο, να φανταστείτε, έχει να μου συμβεί από τον «Τροχό της Τύχης»!

Μάλιστα, η «Λίστα» έχει γίνει για μένα και παιχνίδι εκτός τηλεόρασης. Δηλαδή, πάω για καφέ με την παρέα μου, και αρχίζουμε να φτιάχνουμε λίστες: Από ταινίες που έχουμε δει, από μαγαζιά που έχουμε πάει, από δίσκους που έχω στο σπίτι, οτιδήποτε. Χθες, λοιπόν, πάνω σε αυτήν την κουβέντα, λέμε να κάνουμε μια λίστα από τηλεπαιχνίδια που έχουν προβληθεί στην ελληνική τηλεόραση. «Εύκολο», σκέφτομαι, στηριζόμενος στο πλούσιο τηλεοπτικό μου παρελθόν. Κουβέντα στην κουβέντα, η παρέα μου με προκαλεί να πω 50 τηλεπαιχνίδια. Φυσικά, δέχομαι την πρόκληση. Όμως, τα πράγματα δεν ήταν και τόσο εύκολα όσο τα περίμενα!

Κι όμως, τελικά τα βρήκα! Και επειδή δε βρήκα κάτι παρόμοιο με ένα πρόχειρο google search που έκανα, δημοσιεύω εδώ τη λίστα μου:

1. Ο Τροχός της Τύχης (το πλέον προφανές)
2. Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (άλλο κάψιμο απο ‘κει)
3. Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος
4. Mega Banca (με την Ελένη Μενεγάκη γλάστρα!)
5. Ο Καλύτερος Κερδίζει (κι αυτό αγαπημένο)
6. Κόντρες
7. Κόντρα Πλακέ (και ΟΧΙ, αυτά τα δύο δεν είναι το ίδιο!)
8. Είσαι Πιο Έξυπνος Από Ένα Δεκάχρονο; (αρχίζω να σκέφτομαι τα φετινά)
9. Power of 10
10. Deal
11. Fatus Olus
12. Η Λίστα (προφανώς!)
13. 50/50
14. Η Εκδίκηση της Ξανθιάς
15. Η Στιγμή της Αλήθειας (εννοείται)
16. Ρουκ Ζουκ (!)
17. Ο Μονομάχος (με τον Φερεντίνο)
18. Go Straight (δεν ήταν ριάλιτι, έτσι;)
19. Big In Japan
20. Τοις Μετρητοίς
21. Ομιλείτε Ελληνικά;
22. Κάνε Ό,τι Κάνω (πολύυυυυυυυυυυ παλιά, στον Αντ1, με τον Μπουλά)
23. Οι Κολλητοί (επίσης πολύυυυυυυυυυ παλιά, στον Αντ1, αλλά με ποιον;)
24. Μια Τρύπα Στο Νερό
25. Sumusu
26. Μεγάλη Φάση (με τον Ρώμα – ποιος το θυμάται;)
27. Άνω Κάτω (πρέπει να ήταν το πρώτο της ιδιωτικής τηλεόρασης)
28. Super Bingo (με τον Μαστοράκη!)
29. 3,2,1, Αντ1 (με τόσες κουκλάρες εκεί, δεν το έχανα ποτέ!)
30. Taxi Girl
31. Ραντεβού στα Τυφλά (θρυλικό)
32. Password
33. Αγνώστου ταυτότητος (δε θυμάμαι τον τίτλο), πριν αρκετά χρόνια στον Αντ1, ήταν απέναντι από τον «Αδύναμο Κρίκο», και οι παίκτες δένονταν σε μία καρέκλα που μετρούσε τους σφυγμούς τους…Παρουσίαζε ο Κώστας Αποστολίδης, νομίζω…
34. Ναι ή Oυ; (με τον Πέτρο Φιλιππίδη – τον τίτλο δεν τον θυμόμουν, τον βρήκα στο Internet)
35. Ναι ή Όχι; (με τον Τσαουσόπουλο, προ αειμνήστων…)
36. Τα Τετράγωνα τωνΑστέρων
37. Το Μεγάλο Παζάρι (με τον Ζονκ!)
38. Το Θησαυροφυλάκιο (πολύ άργησα να το σκεφτώ αυτό)
39. Θα Πεις κι Ένα Τραγούδι (μιας και πιάσαμε τον Μικρούτσικο)
40. Όσα Ξέρει το Παιδί (!!)
41. Foto Finish (με την Πόπη Χατζηδημητρίου!!!)
42. Δέκα Με Τόνο
43. Ο Εισοδηματίας (τι παπαριά που ήταν αυτό!)
44. Fort Boyard (μετράει, έτσι;)
45. Πιο Πολύ την Κυριακή
46. Αγνώστου Ταυτότητας (δε θυμάμαι τίτλο) το παρουσίαζε πριν πολλαααααααααααα χρόνια ο Μητσικώστας στην κρατική τηλεόραση, και ήταν ποδοσφαιρικό, σε στυλ Προπό…
47. Στοπ στα Σποτ (όποιος το θυμάται αυτό, respect…)
48. Άντρες Έτοιμοι Για Όλα (πώς μου ξέφυγε αυτό;)
49. Η Τιμή Τιμή Δεν Έχει (λατρεμένο κι αυτό)
50. (ένα καλό για το τέλος) Μπράβο, Χάσατε! (με την…Πωλίνα! Δε θυμόμουν τον τίτλο, και τον βρήκα στο Internet)

Λοιπόν; Καλά δεν τα πήγα;

