…κάθε φορά που ένα σούπερ μάρκετ έφερνε μια καινούργια μάρκα απορρυπαντικού (ακόμα κι αν ήταν η πιο φτηνή και άθλια), θα διοργάνωνε συνέντευξη Τύπου, στην οποία θα τονιζόταν η σημασία της έλευσης του νέου προϊόντος, ενώ οι εφημερίδες θα παραμιλούσαν και μόνο στην προοπτική τέτοιων κινήσεων, με τίτλους όπως «το θωρηκτό Dixan θέλει ο Βασιλόπουλος», ή «τα πατατάκια που ξετρέλαναν τη Γουατεμάλα γλυκοκοιτάζει ο Βερόπουλος».

…κάθε φορά που ένα σούπερ μάρκετ έτρωγε πρόστιμο για οποιαδήποτε παρασπονδία, θα έβγαζε ανακοίνωση στην οποία θα κατηγορούσε το κατεστημένο και την «παράγκα» του κλάδου των σούπερ μάρκετ, που θέλει «να κερδάει ο Βασιλόπουλος και οι άλλοι να πά’ να χρεωκοπήσουν».

…οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα διέθεταν «θυγατρικά» σούπερ μάρκετ, στα οποία θα έστελναν τα προϊόντα τους που πλησίαζαν στην ημερομηνία λήξης ή απλά ήταν κατώτερης ποιότητας.

…στις περιοχές όπου κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ είχε τη μεγαλύτερη επιρροή, θα ξεφύτρωναν στους τοίχους συνθήματα όπως «ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΤΛΑΝΤΙΚ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΤΩΡΑ» και «ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ».

…κάθε τόσο, φανατικοί οπαδοί διαφορετικών σούπερ μάρκετ (κυρίως νοικοκυρές) θα κανόνιζαν να πλακώνονται στο ξύλο, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά προϊόντα που διαθέτει το αγαπημένο τους σούπερ μάρκετ, όπως γιαούρτια, κωλόχαρτα και ζαρζαβατικά κάθε είδους.

…πριν από την είσοδό του στο σούπερ μάρκετ, κάθε πελάτης θα περνούσε από ανιχνευτή μετάλλων, μήπως και κουβαλάει τίποτα κροτίδες ή καπνογόνα. Και, παρ’όλα αυτά, οι κροτίδες και τα καπνογόνα θα περνούσαν ελεύθερα από πωρωμένους οπαδούς άλλων σούπερ μάρκετ, που θα τα άναβαν μέσα και θα έκαναν το μαγαζί χάλια, και μετά…

…θα συλλαμβάνονταν, θα οδηγούνταν στο Αυτόφωρο και θα έμεναν ελεύθεροι, μετά από παρέμβαση του σούπερ μάρκετ το οποίο τους είχε στείλει εκεί.

…κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα διέθετε τους δικούς της «σκάουτερ», η δουλειά των οποίων θα ήταν να ταξιδεύει στη Βραζιλία, την Αργεντινή και σε άλλα μέρη του κόσμου και να ανακαλύπτει καινούργια προϊόντα πριν από τους ανταγωνιστές της.

…παράλληλα με όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, τα σούπερ μάρκετ θα πουλούσαν και φανέλες με το λογότυπο της εταιρείας, CD με τον εταιρικό ύμνο και διάφορα αντικείμενα, από παντόφλες μέχρι διακοσμητικά για το τζάκι, με το έμβλημα ή τη μασκότ της εταιρείας, τα οποία θα είχαν απίστευτη πέραση στο κοινό.

…κάθε φορά που θα αποφάσιζαν να ανοίξουν ένα νέο κατάστημα σε μια περιοχή, οι ιθύνοντες κάθε σούπερ μάρκετ θα ανακοίνωναν τις προθέσεις τους 5 χρόνια πριν, θα έβγαζαν εντυπωσιακές τρισδιάστατες μακέτες και θα διακήρυτταν θριαμβευτικά πόσο θα ωφελήσει το νέο κατάστημα όλη την περιοχή, μέχρι που 116 κάτοικοι της περιοχής θα αντιδρούσαν επειδή στην περιοχή ζει ένα σπάνιο είδος κουνουπιού και τελικά θα ματαιώνονταν τα σχέδια.

Advertisements