Ακολουθεί η λίστα με τα αγαπημένα τραγούδια των Ελλήνων αστυνομικών, όπως τα κατέγραψε η ΙFBI:

1. Άλκηστη Ψυχοβγάλτη – Κυκλοφορώ κι Οπλοφορώ

2. Θάνος Παρτάλης – Η Αθήνα Είναι Πλέον Δική Μου

3. Άννα Κρίση – Χωρίς Το Γκλομπ Μου

4. Φίλιππος Πλιάτσικος – Τι Δεν Έμαθε ο Υπουργός

5. Δημήτρης Μικροχάνος – Σ’Αναζητώ Στα Εξάρχεια

6. Λαυρέντης Μαχαιροβγάλτης – Μπάτσοι Δίχως Λογική

7. Πάνος Καβλίδης – Πας να με Ξεκάνεις

8. Νίκος Μανταρίνογλου – Μετρώ τα Θύματα

9. Ατασθαλία Ζώη – Κομμάτια να Γίνει (η Αθήνα)

10. Μιχάλης Χαζογιάννης – Ο Ανάρχας Πού Μένει

11. Δημήτρης Μπάτσης – Σπασμένη Βιτρίνα

12. Σταμάτης Γουρουνίδης – Έχω Πετάξει Μαζί Σου (Μολότοφ)

13. Δέσποινα Φαρδή – Το Μαγαζάκι της Καρδιάς Μου (το ‘κάναν λίμπα οι αναρχικοί)

14. Lοcοvrοndο – Πίνω Μπάφους και Ρίχνω στο Ψαχνό

15. Τάρτα – Έλα στο Τμήμα Μαζί Μου

16. Έλενα Παπαβύζου – Στο Κεφάλι Σου Πέτρα

