…είδα χιόνι μετά από έναν χρόνο! Τι όμορφο που είναι το γαμημένο!

…κέρδισα στα χαρτιά, και μάλιστα το σεβαστό ποσό των 36 ευρώ! Άμα σε θέλει…

…»ρούφηξα» μέσα σε δύο μέρες δύο εκπληκτικά βιβλία κόμικ: το μαθηματικοφιλοσοφικό Logicοmix και το γλυκόπικρο αυτοβιογραφικό Persepοlis (1 και 2) της Μarjane Satrapi. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

…αποχαιρέτησα το 2008, ένα από τα χειρότερα έτη που έχω ζήσει. Στα τσακίδια.

…συγκλονίστηκα από την εν ψυχρώ δολοφονία ενός 15χρονου παιδιού από έναν αστυνομικό. Κι ακόμα περισσότερο από την πιθανότητα αυτός να μείνει ατιμώρητος.

…έζησα τα πιο άνοστα Χριστούγεννα της ζωής μου. Τα πρώτα που δε γιόρτασα. Και ίσως όχι τα τελευταία.

…άκουσα τραγούδια από το τελευταίο cd της Βίσση και νομίζω ότι η ελληνική ποπ δεν πέθανε απλώς, αλλά έχει αρχίσει και να σαπίζει…

…είδα το πολυδιαφημισμένο «Βank Βang», και απογοητεύτηκα. Όχι πως το μετάνιωσα, αλλά περίμενα περισσότερο γέλιο.

…ανακάλυψα κάτι ακόμα στο οποίο είμαι άχρηστος: το πατινάζ! Πάλι καλά που τη σκαπουλάρισα με δύο τούμπες μόνο!

…αναγκάστηκα να μπω σε εκκλησία, εξαιτίας μιας στρατιωτικής γιορτής. Τουλάχιστον έφαγα κάμποσα πρόσφορα.

…είδα, μετά από κι εγώ δεν ξέρω πόσα χρόνια, ένα επεισόδιο του παλιού αγαπημένου μου καρτούν «Cοunt Duckula»! Βέβαια, δε μου φαίνεται πια τόσο αστείο, αλλά η νοσταλγία μου αρκεί.

…απογοητεύτηκα από τον «μεσσία» Ομπάμα, που έκανε την κότα για την επίθεση του Ισραήλ στη λωρίδα της Γάζας. Τώρα, σωθήκαμε!

…στενοχωρήθηκα που δεν μπόρεσα να πάω σε καμία πορεία ή εκδήλωση διαμαρτυρίας. Πού χρόνος για τον φαντάρο;

…απογοητεύτηκα από το Βellas ΤV. Νομίζω ότι όλοι περιμέναμε περισσότερα από ένα τέτοιο εγχείρημα.

…ενθουσιάστηκα με τη συμβολική κατάληψη της ΕΡΤ. Όποιος δεν το πήρε ούτε τώρα το μήνυμα, δε θα το πάρει ποτέ.

…είδα το χριστουγεννιάτικο δέντρο της Αθήνας να γίνεται παρανάλωμα και δε λυπήθηκα καθόλου. Δεν έχουμε ανάγκη ένα μικρόψυχο σύμβολο αντι-μιζέριας.

…ευχήθηκα πολλά «Χρόνια πολλά». Κι ας μην τα εννούσα.

