…έφαγα την πρώτη κράτηση της θητείας μου, για χρήση κινητού εν ώρα υπηρεσίας. Και πολύ άργησε!

…επίσης, έφαγα την δεύτερη κλήση μου από τότε που ξεκίνησα να οδηγώ, φυσικά για τον ίδιο λόγο που είχα πάρει και την πρώτη πριν από δύο χρόνια: Για παράνομο παρκάρισμα.

…ξετρύπωσα, μετά από επισταμένη έρευνα μηνών ολόκληρων, δύο καλούς φίλους που είχα χάσει από χρόνια. Φυσικά, στο Facebook!

…έφτασα αισίως τα 600 παιχνίδια στο κινητό μου. Προλαβαίνω άραγε να τα τελειώσω μέχρι το τέλος της θητείας;

…ξεκίνησα και επισήμως να ψάχνω για δουλειά, μιας και το εννιάμηνο κωλοβάρεμα με έχει χτυπήσει στα νεύρα και δεν σκοπεύω να το επεκτείνω πέρα από τους 12 μήνες που κρατάει η θητεία μου. Είπαμε, δεν είμαι και ΤΟΣΟ τεμπέλης.

…ανακάλυψα ότι το «κατέβασμα» ταινιών που δεν έχουν βγει ακόμα σε DVD δεν είναι καθόλου καλή ιδέα – εκτός κι αν απολαμβάνεις τις ταινίες με κακή ποιότητα ήχου και εικόνας, με τραγικούς υποτίτλους και με το λογότυπο της Paramount στη μέση της οθόνης.

…διάβασα τη «Νύχτα του Συγγραφέα» του Άμος Οζ και ταυτίστηκα απόλυτα με τον συγγραφέα που δημιουργεί στο μυαλό του ιστορίες για τον κάθε άνθρωπο που βλέπει μπροστά του.

…βρήκα στο Μοναστηράκι το 2ο τεύχος του Κόμιξ! Μόνο που δε βρήκα τα 150 ευρώ που απαιτούνται για την απόκτησή του…

…έχασα τον ξάδελφό μου, ήταν δεν ήταν 40 χρονών, από καρκίνο στο πάγκρεας. Πολύ θανατικό έχει πέσει τελευταία γύρω μου, και δε μ’αρέσει…

…μετά από σωφέρ, βενζινάς, καθαριστής, χειριστής σούβλας και ταχυδρόμος, έγινα ΚΑΙ ψιλικατζής, αναλαμβάνοντας το ΚΨΜ της μονάδας για μία εβδομάδα!

…έδωσα τον υπολογιστή μου σε κάποιον γνωστό μου που ξέρει καλά απ’αυτά, και μου βρήκε καμιά τριανταριά trojans και ιούς αγνώστου προελεύσεως. Και μου έβαλε και ένα antivirus της προκοπής, γιατί το προηγούμενο τους έστρωνε κόκκινο χαλί.

…είδα το «Αυστηρώς Κατάλληλο» στο σινεμά και ενθουσιάστηκα, αν και πήγα με μάλλον αρνητική διάθεση. Προσωπικά, μου άρεσε περισσότερο από το Safe Sex!

…ανακάλυψα ότι υπάρχει, τελικά, φαγητό υπερβολικά καυτερό ακόμα και για μένα, που είμαι φαν του είδους. Το βρήκα στα Hard Rock Cafe και είναι χάμπουργκερ. Ακόμα και με δύο ποτήρια νερό, αναγκάστηκα να το αφήσω στη μέση…

…πέρασα μια φρικτή μέρα ως ΚΨΜτζής της μονάδας, με το ραδιόφωνο να παίζει ολημερίς έναν συγκεκριμένο τοπικό σταθμό, που έπαιζε συνέχεια τα ίδια ποπ τραγουδάκια. Πρέπει να άκουσα το νέο χιτ της Κολέτσα πάνω από 30 φορές…

…έπαιξα ξανά πασιέντζα στον υπολογιστή, μετά από πολλά χρόνια – τι καλύτερο να κάνεις όταν βαριέσαι στο γραφείο;

…έκανα σκοπιά μαζί με έναν Κρητικό. Στα 10 λεπτά παράτησα την προσπάθεια αποκρυπτογράφησης αυτών που έλεγε και τη βγάλαμε στη μούγκα. Τι άλλο να έκανα;

…παρατήρησα ότι έχω πολύ καιρό να δω μια πραγματικά καλή διαφήμιση – μόνο με αυτήν της Q με τον μπάτσο χαμογέλασα λίγο, αλλά μέχρι εκεί. Γιατί;

…ξεπέρασα για πρώτη φορά τα 160 χιλιόμετρα στην Εθνική. Και, αφού επέζησα, ήταν υπέροχο!

…είδα το πάλαι ποτέ ΠΟΚ να περνάει μια κρίση χειρότερη κι από αυτήν της αμερικανικής οικονομίας. Μα τριάρα από τον Εργοτέλη;

…είδα, επιτέλους, να γίνεται κριτική στον Λαζόπουλο για τις εμπαθείς επιθέσεις του σε συγκεκριμένα πρόσωπα – ΟΚ, ούτε εμένα μου αρέσει η Ντενίση, αλλά είπαμε.

…συγκινήθηκα από το δράμα της Οικογένειας Ρουσόπουλου, με δύο άνεργους γονείς που δεν μπορούν να αποπληρώσουν τα δυσβάσταχτα δάνεια που αναγκάστηκαν να πάρουν για να στήσουν το φτωχικό τους τσαντίρι…Motherfuckin’ society…

…απόλαυσα μία ώρα παραπάνω ύπνου, χάρη στην αλλαγή ώρας – κι αν αυτή η παραπάνω ώρα είναι πάντα ευπρόσδεκτη, για έναν φαντάρο είναι ανεκτίμητη!

…παρατήρησα ότι φέτος υπάρχουν υπερβολικά πολλά τηλεπαιχνίδια στην τηλεόραση – μάλλον ξύπνησε το παιδί μέσα μας.

…έχασα τη συναυλία των REM και των Kaiser Chiefs, την οποία περίμενα πώς και πώς, επειδή η μέρα της συναυλίας συνέπεσε με εκείνη τη μοναδική μέρα του χρόνου (στατιστικά) που είμαι υπερβολικά άρρωστος για να σηκωθώ από το κρεβάτι. Πόσο γκαντέμης πια;

…απέκτησα κι εγώ την εφαρμογή Leleja για το κινητό μου, η οποία υπολογίζει με ακρίβεια δευτερολέπτου τον χρόνο που απομένει για το τέλος της θητείας μου, και ανάλογα μου δίνει έναν βαθμό. Αυτή τη στιγμή είμαι Αντισυνταγματάρχης – καλά πάμε.

