Όταν τα πράγματα ζορίζουν, τα top 5, εμπνευσμένα από το θρυλικό «High Fidelity», δίνουν τη λύση!

Top 5 πράγματα που πρόλαβα να κάνω στην άδειά μου από τον Στρατό

1. Να ξενυχτήσω σε κλαμπ της παραλιακής (απωθημένο!)
2. Να πάω για μπάνιο με παρέα (και να καώ σε όλο μου το σώμα! Ζήτω μου!)
3. Να δω το West Side Story (πόσες φορές θα μου δοθεί η ευκαιρία;)
4. Να διαβάσω το «Πνίξον Κύριε Τον Λαόν Σου» του Τζόμπε Κοβάτα (έχω διαβάσει και καλύτερα)
5. Να μείνω αξύριστος για μια βδομάδα (τραυματική εμπειρία το ξύρισμα – κυριολεκτικά…)

Top 5 λόγοι που μου άρεσε το West Side Story

1. Δεν είχε χάπι εντ (επιτέλους!)
2. Ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του, κι ακόμα είναι (μα βιασμός σε μιούζικαλ;;;)
3. Αν και μιούζικαλ, η υπόθεσή του είναι εξίσου ενδιαφέρουσα από τη μουσική του (αν όχι περισσότερο)
4. Δεν έχω δει την ταινία (η οποία, όπως μαθαίνω, ίσως είναι ακόμα καλύτερη)
5. Η πρωταγωνίστρια ήταν κουκλάρα (και κάποια στιγμή κοίταξε το κοινό – αλλά είμαι σίγουρος ότι κοίταζε εμένα και μόνο)

Top 5 βιβλία που πρέπει να διαβάσω πριν μου περάσει η όψιμη τρέλα μου

1. Άμος Οζ – Η Νύχτα Του Συγγραφέα (θα μπορούσα να το έχω γράψει εγώ – ή να με είχε γράψει αυτό…)
2. Διάφοροι συγγραφείς – Υπόγειες Ιστορίες (τι σκατά «Άνθρωπος του Μετρό» είμαι άμα δε διαβάζω κάτι τέτοια;)
3. Ο Μικρός Νικόλας σε Νέες Περιπέτειες (άκουσα κάποιον να χαχανίζει;)
4. Μπομπ Φένστερ –  Η Ιστορία της Ανθρώπινης Ηλιθιότητας (όλους τους τόμους)
5. Τεύκρος Μιχαηλίδης – Πυθαγόρεια Εγκλήματα (ακόμα να το αρχίσω, και το έχει γράψει και καθηγητής μου!)

Top 5 ταινίες που δεν πρόλαβα να δω αυτό το καλοκαίρι

1. Suspiria (δε μας άφησαν να το δούμε στο στρατόπεδο, γιατί…ήταν βράδυ!)
2. 21 (αν παίζει ο Κέβιν Σπέισι, μου κάνει)
3. Σκοτεινός Ιππότης (άραγε ο Χιθ Λέτζερ ήταν όντως τόσο καλός Joker ή ο χαμός έγινε επειδή πέθανε;)
4. Kung Fu Panda (προλαβαίνω;)
5. Ο Αστερίξ Στους Ολυμπιακούς Αγώνες (αλλά έχω δει πάνω από 10 φορές το τρέιλερ 😛 )

Top 5 τραγούδια που προστέθηκαν το καλοκαίρι στο mp3 μου

1. BassHunter – Now You’re Gone (απλά, έπαθα την πλάκα μου)
2. Ε.Παπαρίζου – Η Καρδιά Σου Πέτρα (ένα ολόκληρο στρατόπεδο το άκουγε στη διαπασών!)
3. Σ.Ρουβάς – Και Σε Θέλω (Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!)
4. K.Perry – I Kissed A Girl (…and she liked it!!! 😉 )
5. Lexter – Freedom To Love (you give me freedom to love…)

Top 5 σκάνδαλα που θα δουν το φως της δημοσιότητας στο μέλλον

1. Η Μονή Βατοπεδίου είναι ιδιοκτήτρια του night club «Κόλαση», που χρεώνει 15 ευρώ για ένα σφηνάκι – τιμή-σκάνδαλο, πραγματικά.
2. Η σύζυγος του κ.Καραμανλή, κ.Παζαϊτη, εκδίδει αθλητική εφημερίδα από κοινού με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, φίλα προσκείμενη στην ΑΕΚ, και με τη χρηματοδότηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
3. Ο ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού, Γιώργος Καραγκούνης, συλλαμβάνεται να έχει κάνει χρήση της αναβολικής ουσίας Κλαψομουνίνης και του επιβάλλεται ισόβια ποινή απαγόρευσης πτώσης στον αγωνιστικό χώρο.
4. 1,5 χρόνο μετά το συμβάν, το ΠΑΣΟΚ κατηγορεί την κυβέρνηση ότι βρίσκεται πίσω από το «ατύχημα» που είχε με το ποδήλατό του ο Γ.Παπανδρέου, και έχει και βίντεο με τη δολιοφθορά στην αλυσίδα του μοιραίου ποδηλάτου.
5. Συλλαμβάνεται blogger με το ψευδώνυμο The_Stranger, ο οποίος εκβίαζε το Star Channel, απειλώντας το πως αν δεν τον προσλάμβανε για μόνιμο ανταποκριτή στη Μύκονο, θα ανατίναζε όλο τον Ταύρο, μαζί με τα γραφεία του καναλιού.

