O Thiteia FM σε συνεργασία με την Emploki Records και τον γνωστό παραγωγό DJ Vaggelis M. παρουσιάζουν το υπέρτατο άλμπουμ που αναμένεται να κάνει θραύση στα στρατόπεδα όλης της χώρας! Πρόκειται για το «Δεν Την Παλεύω», το CD στο οποίο οι απανταχού φαντάροι θα αναγνωρίσουν (και οι παλιοί φαντάροι θα αναπολήσουν) τις αμέτρητες ώρες σκοπιάς, τις ανούσιες αγγαρείες, τα ατέλειωτα ξενύχτια, το ανελέητο κράξιμο των ανωτέρων και όλες εκείνες τις υπέροχες στιγμές της στρατιωτικής θητείας οι οποίες την καθιστούν τόσο απαραίτητη, αλλά και εξαιρετικά ευχάριστη, για κάθε Έλληνα πολίτη που είχε την ατυχία να γεννηθεί με αρχίδια ανάμεσα στα μπούτια.

Τα τραγούδια που περιλαμβάνει η συλλογή είναι τα εξής:
1. Υπόγεια Ρεύματα – Μ’Αρέσει Να Φυλάω Σκοπιά

(Μ’αρέσει να φυλάω σκοπιά, φυλάω σκοπιά
με το G3 αγκαλιά, αγκαλιά
σκοτώνοντας κουνούπια

Με τ’όπλο σφαίρες να πετώ, να πετώ
Μες στη βροχή να περπατώ, περπατώ
θαλάμους να σκουπίζω

Κι όταν θα πέφτει η παγωνιά, η παγωνιά
Ακόμα θα φυλάω σκοπιά, φυλάω σκοπιά
Στην πύλη ξεχασμένος)

2. Γλυκερία – Κι Όλο Φυλάω

(Κι όλο φυλάω, φυλάω, φυλάω
Από τη σκοπιά μου δεν το κουνάω
Κι όλο φυλάω, φυλάω, φυλάω
Το όπλο στα χέρια όλη μέρα κρατάω
Απ’το πρωί δε σταματάω
Φυλάω, φυλάω, φυλάω
Τα δευτερόλεπτα μετράω
Φυλάω, φυλάω, φυλάω)

3. Θάνος Πετρέλης – Ξύπνα Θανάση, έχεις σκοπιά

(Ξύπνα Θανάση, δώσε βάση, γιατί έχεις σκοπιά
Και αγγαρεία μαγειρεία, θα τα κάνεις κι αυτά
Ξέχνα την έξοδο, αδιέξοδο είν’ ο δρόμος μπροστά
Γιατί αν φύγεις ποιος θα κάνει τη δική σου σκοπιά;

Παιδιά υπάρχει κρίση
Μας έχουνε γαμήσει
Δεκάωρα βαράμε
Τα βράδια δεν κοιμάμαι

Παιδιά υπάρχει θέμα
Όχι, δεν είναι ψέμα
Και έτσι όπως το πάμε
Σπίτια μας δε θα πάμε)

4. Πάνος Κιάμος – Άσε Με Μια Νύχτα Μόνο (DJ Armygeddon Remix)

(Άσε με μια νύχτα μόνο
Μέσα στη σκοπιά να λιώνω
Το ρολόι να κοιτάω
Και για ύπνο να μην πάω

Άσε με μια νύχτα μόνο
Να παλεύω με τον χρόνο
Απ’τη νύστα κουτουλάω
Και για ύπνο δεν θα πάω)

5. Αντώνης Ρέμος – Έλα Να Με Τεντώσεις

(Έλα να με τεντώσεις
Μόνο εσύ μπορείς
Έλα να με τεντώσεις
Μη μου το αρνηθείς
Κάθε πρωί μη φοβηθείς
Στις κάμψεις να με λιώσεις

Τα καψόνια είναι όλα όσα έχω
Δίχως αγγαρεία μέρα δεν αντέχω
Άλλος να φυλάει την πύλη που φιλούσα εγώ

Δεν υπάρχει λόγος να φυλάω μονάχος
Φέρε άλλους δύο να τους φύγει ο πάτος
Βάλε με μετά να κάνω μαγειρεία
Σε παρακαλώ)

6. Τάμτα – Έλα Στο Στρατό Μαζί Μου

(Δεν έχω πια υπομονή
Να περιμένω το φαϊ
Θα παραγγείλω πάλι πεϊνιρλί

Δεν έχω άλλες αντοχές
Γιατί θα’ρθει ξανά πουρές
Στον πούστη με κινέζο έχω πήξει

Έλα στον Στρατό μαζί μου
Νιώσε λίγη ένταση
Φάε λίγη φασολάδα
Και θα δεις διασκέδαση)

7. Stavento – Μια Μέρα

(Μια μέρα σκοπιά να μη φυλούσα
Τίποτ’άλλο δε θα σου ζητούσα
Τίποτ’άλλο δε θα λαχταρούσα
Μέσα σου μία στιγμή αν ζούσα)

8. Γιάννης Σαββιδάκης – Ο Σκοπός Κοιμάται

(Μη σας λέω, μη μιλάτε
Γιατί ο σκοπός κοιμάται
Μέσα στη μικρή του τη σκοπιά
Θέλει να’ρθει στο πλευρό της
Να τελειώσει από στρατιώτης
Και να γίνει άνθρωπος ξανά)

9. Γιάννης Τάσσιος – Οδός Σκοπιάς

(Άμα θες να με δεις, να φυλάω σκοπιά θα με βρεις
Άμα θες να με δεις σ’αποθήκες φυλώ, εκεί τρώω και κοιμάμαι
Τόσες ώρες σκοπιάς, αριθμό δε θυμάμαι
Όταν πάψει η εμπλοκή εδώ πέρα δεν θα’μαι)

10. Άλκηστη Πρωτοψάλτη – Να Σε Δω Να Φυλάς

(Και αυτός που φοβάσαι είναι ακόμα εδώ
Και αυτός που φοβάσαι είναι ακόμα εδώ

Στη σκοπιά να λιώνεις
Το σφουγγάρισμα να μην τελειώνεις
Να’σαι πάντα τέντα
Και να μην μπορείς να πεις κουβέντα

Να σε δω να φυλάς, να βγεις με έξοδο να μη σ’αφήσω
Και μετά τη σκοπιά να σε τεντώσω ξανά)

11. Κώστας Τουρνάς – Ο Πιο Καλός Διοικητής

(Ο πιο καλός, καλός Διοικητής
Απ’το κέντρο εχάθη
Και κανείς δε θα μάθει
Αν τον φάγαν τα βύσματα ή αν το ήθελε αυτός

Γεια σου, γεια σου
Ποιος σου έφαγε, ας ξέραμε, τη δουλειά σου
Γεια σου, γεια σου
Αχ, να πάρω μετάθεση εκεί κοντά σου
Γεια σου, γεια σου)

12. Γιώργος Γιαννιάς – Πάω Απόψε Να Τρελαθώ (Emploki Remix)

(Πάω απόψε να τρελαθώ
Που έχω πάλι γερμανικό
Έχω πάλι απαλεψιές
Όχι άλλες σκοπιές…

Πάω απόψε να τρελαθώ
Τι μαρτύριο κι αυτό
Και αργούν και οι αλλαγές
Πενήντα είναι πολλές; )

13. Μαρία Ιακώνου & Θηρίο – Μαύρα Μεσάνυχτα (Yes! Summer Edition)

(Έχω σκοπιά στα μαύρα τα μεσάνυχτα
Μ’εχουν γαμήσει, έχω τα μπούτια μου ορθάνοιχτα
Κι όλο με βρίζουν δίχως λόγο, δίχως πρόφαση
Ποιος είπε ότι ο Στρατός δεν είναι Κόλαση; )

14. Νίκος Μακρόπουλος – Πιο Πολύ ( DJ Stratokavlos Edition)

(Πιο πολύ, πιο πολύ
Όσο πιο πολύ με χώνεις, άλλο τόσο με πωρώνεις
Πιο πολύ, πιο πολύ
Αγγαρείες φόρτωσέ μου και με γκάζια μίλησέ μου
Πιο πολύ, πιο πολύ
Βάλε με σκοπιές να κάνω, βάλε με ώσπου να πεθάνω
Πιο πολύ, πιο πολύ
Πιο πολύ να με τεντώσεις κι έξοδο να μη μου δώσεις)

15. Πυξ Λαξ – Έπαψες Στρατό Να Θυμίζεις

(Ο καφές μου έχει κρυώσει
Και έχω έξω να βγω πέντ’-έξι μέρες
Σε θυμάμαι, μ’είχες τεντώσει
Μα αυτό ήτανε τις πρώτες δέκα μέρες

Το ξέρω πως δεν το διάλεξα
Αν έπρεπε στην πύλη να με πήζεις
Μ’ακόμα δεν κατάλαβα
Γιατί έπαψες Στρατό να μου θυμίζεις)

16. Λεωνίδας & Οι Πότες – Μην Αρχίζεις Ξανά (Epilohas Power Mix)

(Μέσα μου όμως κάτι σπάει, θυμώνει, δακρύζει, ξεσπά
Όταν μου λες θα φυλάξω σκοπιά
Πάλι στην πύλη, μένω εδώ μέσα ξανά

Όμως κάτι σπάει, θυμώνει, δακρύζει, ξεσπά
Όταν σου λέω δεν αντέχω άλλο πια
Πώς μ’αντικρύζεις και λες μην αρχίζεις ξανά…)

