Δύο πράγματα είναι αήττητα σε αυτόν τον κόσμο: Η βλακεία και τα πρωτοχρονιάτικα κλισέ. Συνήθως υποκύπτω στην πρώτη, αλλά σήμερα λόγω ημέρας θα αφεθώ στις ορέξεις των τελευταίων. Χρόνια πολλά σε όλους, λοιπόν, και καλή χρονιά με αγάπη και υγεία! Καλά να μας μπει και να μας βγει το νέο έτος, μακάρι το 2008 να είναι καλύτερο από το 2007 (που εμένα προσωπικά μια χαρά μου πήγε), κι ας είναι και δίσεκτο!

Και τώρα που σας προσέφερα κι εγώ απλόχερα τις (ανέξοδες) ευχές μου, μπορώ να αισθάνομαι ήσυχος ότι από σήμερα ο κόσμος θα γίνει υπέροχος, οι άνθρωποι θα αλλάξουν και ο Ολυμπιακός θα ρίξει 5 γκολ στην Τσέλσι. Α, και ότι θα κερδίσω στο Τζόκερ – το Πρωτοχρονιάτικο Λαχείο δε μας έκατσε, κάτι που δεν ήταν καθόλου παράξενο αν δείτε τον αριθμό του: 222222. Δεν κάνω πλάκα, αλήθεια.

Τέλος πάντων, πολλές ευχές και πάλι, μπας και φτιάξει και το κάρμα μου. Ειδικά στους συμbloggers μου εύχομαι να είναι πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί από μένα, για να έχω κάτι να διαβάζω.

Καλή χρονιά!

