Η κάρτα του κινητού μου τα έχει τινάξει τα πέταλα, αφού οι τελευταίες μονάδες της ξοδεύτηκαν για μία ομοβροντία από SMS. Και θέλω να κάνω ένα σημαντικό τηλέφωνο. Και είμαι στον δρόμο. Και δεν έχω λεφτά για να ανανεώσω την κάρτα. Τι κάνω;

Αν και ξέρω ότι δεν έχω αρκετή κάρτα, δοκιμάζω να κάνω το τηλεφώνημα. Η γνωστή μεταλλική φωνή με ενημερώνει ότι «το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας σας δεν είναι αρκετό για να πραγματοποιηθεί αυτή η κλήση». Πριν προλάβω να πατήσω το κόκκινο κουμπί, ακούω και τη συνέχεια: «Ανανεώστε τον χρόνο σας ή καλέστε το 1315 και η υπηρεσία επέκτασης υπολοίπου θα πιστώσει στο λογαριασμό σας το ποσό που επιλέξατε». Χμμμ…Καλή ιδέα.

Τηλεφωνώ στο 1315. «Καλωσήρθατε στην υπηρεσία επέκτασης υπολοίπου. Για να πιστωθεί στον λογαριασμό σας 1 ευρώ, πατήστε 1. Για 2 ευρώ, πατήστε 2. Το κόστος της υπηρεσίας είναι 0,20 ευρώ». Fuckin’ beautiful. Μην είμαστε και πλεονέκτες, 1 ευρώ μου αρκεί. Πατάω το 1. Και ακούω το ακόλουθο μήνυμα:

«Το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας σας δεν είναι αρκετό για να πραγματοποιηθεί αυτή η κλήση. Ανανεώστε τον χρόνο σας ή καλέστε το 1315 και η υπηρεσία επέκτασης υπολοίπου θα πιστώσει στο λογαριασμό σας το ποσό που επιλέξατε».

Εντάξει, κύριε Πρόεδρε, το παραδέχομαι: Δεν ήταν σωστό εκ μέρους μου να βάλω βόμβα στα γραφεία της εταιρείας. Αλλά τι να έκανα; Δείξτε κατανόηση: Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου;;;

