Το Matrix έκανε δύο sequel, το ίδιο και ο Spiderman και το Scream. Ο Εξολοθρευτής έκανε τρία.  Για να μη μιλήσoυμε για ταινίες τύπου Χάρι Πότερ ή Scary Movie, που κοντεύουν να γίνουν σίριαλ.
Είναι φανερό ότι στο Χόλιγουντ έχουν ξεμείνει από ιδέες. Γι’αυτό και προτιμούν να γυρίζουν κακής ποιότητας συνέχειες παλιών επιτυχημένων ταινιών, παρά να πειραματιστούν με κάτι καινούργιο. Πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα δούμε ταινίες σαν τις παρακάτω…
Spiderman 4: Η Επίθεση του Aroxolman
(υπόθεση: Ένας καταχθόνιος κακός επιστήμονας σκέφτεται το αυτονόητο που δεν έχουν σκεφτεί όλοι οι προηγούμενοι εχθροί του Spiderman: Να του επιτεθεί με τεράστιες ποσότητες εντομοκτόνου για να τον εξοντώσει – στο κάτω-κάτω, αράχνη είναι! Ενδιάμεσα γκρεμίζονται καμιά εικοσαριά κτίρια και η Μέρι Τζέιν ουρλιάζει ασταμάτητα. Θα καταφέρει ο Spiderman να νικήσει και τον Aroxolman; Φυσικά και θα τα καταφέρει – πώς θα γυριστεί μετά το Spiderman 5;)

Hulk Η Αρχή
(υπόθεση: Η ταινία αυτή αποτελεί prequel του Hulk και περιγράφει τα παιδικά και εφηβικά χρόνια του Bruce Banner, εξηγώντας πώς έγινε ο καταπράσινος γίγαντας Hulk. Σύμφωνα με την ταινία, ο Banner γεννήθηκε στο Τατζικιστάν και σε ηλικία 5 χρονών είδε τη μάνα του, τον πατέρα του, τις 13 αδερφές του και την υπέργηρη γιαγιά του να βιάζονται άγρια από Μπούρδους αντάρτες. Αργότερα, στο ορφανοτροφείο θα γίνει για πρώτη φορά ο Hulk, όταν ένα άλλο παιδάκι θα του πάρει το ψωμί μέσα από τα χέρια την ώρα του φαγητού. Το παιδάκι αγνοείται ακόμα. Εντυπωσιακή είναι η σκηνή που ο πρωταγωνιστής κάνει ερωτική εξομολόγηση σε μία συμμαθήτριά του και, όταν αυτή τον απορρίπτει, μετατρέπεται σε Hulk και την ξεσκίζει βίαια, πιτσιλίζοντας με σπέρμα σχεδόν όλο το ορφανοτροφείο. Σαν να μην έφτανε αυτό, την αφήνει έγκυο και αρνείται να αναγνωρίσει το παιδί – και πώς να το αναγνωρίσει, αφού βγαίνει πράσινο. Τα υπόλοιπα επί της οθόνης)

Τen
(υπόθεση: Πρόκειται για την συνέχεια του πολυσυζητημένου «Se7en». Σε εκείνη την ταινία, ο δολοφόνος σκότωνε τα θύματά του με βάση τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα. Εδώ, ο μανιακός δολοφόνος σκοτώνει τα θύματά του με βάση τις 10 πληγές του Φαραώ. Τα ειδικά εφέ της ταινίας κλέβουν την παράσταση – ειδικά στην σκηνή που το άτυχο θύμα κατασπαράζεται ζωντανό από χιλιάδες ακρίδες που αμολάει πάνω του ο στυγνός δολοφόνος, σύμφωνα με τις προσταγές της Βίβλου. Θα καταφέρει άραγε ο άγνωστος serial killer να ολοκληρώσει το σατανικό του έργο σκοτώνοντας όλους τους πρωτότοκους γιους στις Η.Π.Α.;)

Τα Πάθη του Χριστού 2: Ο Δρόμος για το Γκουαντάναμο
(υπόθεση: Ο Χριστός γεννιέται ξανά στην Βηθλεέμ εν έτει 1984 από μητέρα που υποστηρίζει ότι είναι παρθένα – και φυσικά δεν την πιστεύει κανείς. Η ταινία παρουσιάζει τη ζωή του από το 2018, όταν συλλαμβάνεται από την CIA για τρομοκρατικά χτυπήματα σε αμερικανικές πρεσβείες ανά τον κόσμο. Ο Χριστός μεταφέρεται στις φυλακές του Γκουαντάναμο, όπου βασανίζεται ανελέητα από τους σαδιστές φύλακες, σε σκηνές που εκπλήσσουν με την ωμότητα και την βαρβαρότητά τους. Ο σκηνοθέτης της ταινίας, Μελ Γκίμπσον, τόνισε ότι δεν τον ικανοποίησαν οι δοκιμασίες που πέρασε ο Χριστός στην πρώτη του ταινία, και αποφάσισε να κάνει κάτι πιο brutal. Επίσης, δεν παρέλειψε να παρατηρήσει ότι για όλα τα κακά του κόσμου φταίνε οι Εβραίοι, ενώ αποκάλυψε πως ετοιμάζει και την επόμενη ταινία της σειράς, με προσωρινό τίτλο «Τα Πάθη του Χριστού 3: Στα Χέρια της Ελληνικής Αστυνομίας».

X-Men 4: Η Διάσωση της Πατάτας
(υπόθεση: Ο Γούλβεριν, η Στορμ και η παρέα τους αντιμετωπίζουν έναν νέο κίνδυνο για τους μεταλλαγμένους: Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν δέχεται την καλλιέργεια και πώληση μεταλλαγμένων φρούτων και λαχανικών στις ευρωπαϊκές αγορές και οι X-Men σπεύδουν να βοηθήσουν τους μεταλλαγμένους φίλους τους. Εντυπωσιακές είναι οι σκηνές δράσης έξω από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στο οποίο προσπαθούν να μπουν οι X-Men παρά τα δακρυγόνα που τους πετούν οι αστυνομικοί, ενώ εξαιρετικά συγκινητική είναι η στιγμή που ο Γούλβεριν βγάζει λόγο μπροστά στους ευρωβουλευτές, προσπαθώντας να τους πείσει ότι οι μεταλλαγμένες πατάτες είναι κι αυτές πατάτες και είναι άδικο να τις περιθωριοποιούμε, γιατί στο τέλος μπορεί από τη στενοχώρια τους να αυτοκτονήσουν πέφτοντας στις ρόδες κάποιου διερχόμενου αυτοκινήτου και να μετατραπούν σε πουρέ)

Speed 3: Τσίτα τα Γκάζια
(υπόθεση: Δεύτερη συνέχεια του επιτυχημένου Speed, στο οποίο ένα λεωφορείο έπρεπε να τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, αλλιώς θα εκρήγνυτο μια ισχυρή βόμβα. Αυτή τη φορά, η βόμβα έχει τοποθετηθεί σε ένα ΚΤΕΛ που εκτελεί τη διαδρομή Αθήνα-Σέρρες. Έτσι, ο οδηγός του πρέπει να οδηγεί με ταχύτητα 100 χλμ/ώρα, αν θέλει να σωθεί ο ίδιος και οι πειβάτες του. Η δράση δεν τελειώνει ποτέ, ενώ το αποκορύφωμα είναι στο πέταλο του Μαλιακού, όταν ο οδηγός του ΚΤΕΛ αναγκάζεται να κάνει εντυπωσιακές προσπεράσεις και να περάσει στο αντίθετο ρεύμα, με κίνδυνο να τρακάρει με διερχόμενη νταλίκα, η οποία τελικά διπλώνει και προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο στο ρεύμα προς Αθήνα. Οι συντελεστές της ταινίας δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα γυρίσματα, τα οποία έγιναν στην Ελλάδα, ενώ μίλησαν με κολακευτικά λόγια για τους ελληνικούς δρόμους, τονίζοντας ότι «ήταν ακριβώς αυτό που θέλαμε: Σε κακή κατάσταση, στενοί και με επικίνδυνες στροφές – ιδανικοί για μια τέτοια ταινία». Το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης τόνισε ότι η προβολή της ταινίας θα αποτελέσει ιδανική διαφήμιση για τη χώρα μας στο εξωτερικό)

Βαβέλ 2: Χαμένοι στη Μετάφραση
(υπόθεση: Οι ζωές ενός Κορεάτη αστρολόγου, μίας Σουηδέζας μοδίστρας, ενός Πακιστανού τραπεζίτη, ενός Αιθίοπα προπατζή, μίας φουρνάρισσας από τις Νήσους Φερόε και ενός ανθοπώλη από το Τρινιντάντ & Τομπάγκο θα συναντηθούν αναπάντεχα σε ένα δάσος της Παπούα Νέας Γουινέας σε αυτήν την ταινία-γροθιά στο στομάχι – όλοι όσοι την είδαν συμφώνησαν ότι θα προτιμούσαν να είχαν φάει γροθιά στο στομάχι. Εκτός από τον Δανίκα, που την αξιολόγησε με 9/10, θεωρώντας ότι «καταφέρει ένα καίριο πλήγμα στον πολιτιστικό ιμπεριαλισμό των Η.Π.Α., ενώ η σκηνή που η Σουηδέζα μοδίστρα προσπαθεί να συνεννοηθεί με τον Αιθίοπα προπατζή εκφράζει καθαρά τον αποτροπιασμό του σκηνοθέτη για τον πόλεμο στο Ιράκ»)

Η Μεθεπόμενη Μέρα (The Day After The Day After Tomorrow)
(υπόθεση: Τα ακραία καιρικά φαινόμενα εξακολουθούν να πλήττουν όλο τον κόσμο – φυσικά, η ταινία επικεντρώνεται μόνο στην Αμερική, γιατί τι μας νοιάζουν όλοι οι υπόλοιποι; Αυτή τη φορά ένας κολοσσιαίων διαστάσεων ανεμοστρόβιλος παίρνει και σηκώνει τον γιο ενός extra large μετεωρολόγου, ο οποίος διανύει 400 χιλιόμετρα με τα πόδια για να βρει το παιδί του. Στην διαδρομή τον πιάνει χιόνι, χαλάζι, κυκλώνας, τυφώνας, μάννα εξ ουρανού και απεμπλουτισμένο ουράνιο, αλλά αυτός συνεχίζει ακάθεκτος, αποδεικνύοντας το μεγαλείο της ψυχής του και, δευτερευόντως, τη μαλακία που τον βαράει. Στο μεταξύ, από τις ακραίες καιρικές συνθήκες έχει βυθιστεί η μισή Ευρώπη και έχει ξεκληριστεί όλη η Αφρική – αλλά τι μας νοιάζουν όλοι οι υπόλοιποι; Σημασία έχει να βρει ο πρωταγωνιστής το παιδί του)

Advertisements