Ομολογώ πως η υπόθεση της απόλυσης του Guy Krief με έχει σοκάρει. Εντάξει, όλοι ξέρουμε ότι οι μουσικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί και οι ξεφτίλες παίζουν τα τραγούδια που τους υπαγορεύουν οι εταιρείες, και γενικά ότι η διαφθορά στον χώρο της μουσικής συναγωνίζεται επάξια την αντίστοιχη στον χώρο της πολιτικής. Αλλά να επιβάλλεται τόσο απροκάλυπτα η βούληση μερικών κρετίνων που προσπαθούν να μαζέψουν τ’ασυμμάζευτα, αυτό προκαλεί εντύπωση ακόμα και σε κάποιον που είναι εθισμένος στην ανηθικότητα – και αν είσαι Έλληνας άνω των 5 χρονών, τότε ανήκεις εξ ορισμού σε αυτήν την κατηγορία.
Ωστόσο, τολμώ να πω ότι υπάρχει κάτι που με έχει σοκάρει ακόμα περισσότερο, κάτι που δεν το είχα σκεφτεί από την αρχή και μου ήρθε σαν επιφοίτηση (κοινώς, φλασιά): Το επίμαχο τραγούδι της Βανδή δεν μοιάζει με ένα τραγούδι της Μαντόνα ή της Μπιγιονσέ ή της Σακίρα. Μοιάζει με ένα τραγούδι των Coldplay. Συνειδητοποιείτε την απόσταση που χωρίζει το χαζοχαρούμενο στριγκλοπόπ της Δέσποινας Βανδή από τους απαλούς, μελαγχολικούς ρυθμούς των Coldplay;
Πραγματικά, κανείς αναρωτιέται τι άλλο θα δει – για την ακρίβεια, θα ακούσει. Ο Φοίβος έγραψε μια νέα, χρυσή σελίδα στον χώρο της κλοπής πνευματικών δικαιωμάτων, προσαρμόζοντας ένα μελωδικό τραγούδι των Coldplay στην ανατριχιαστική αγριοφωνάρα της Βανδή. Και θα βγάλει πολλά λεφτά από αυτό – αν δεν του κάνουν μήνυση, βεβαίως. Και θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο, φτάνοντας την τέχνη του (όλοι ξέρουμε ΠΟΙΑ είναι η τέχνη του Φοίβου) σε νέα ύψη.
Έτσι, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στα τραγούδια που θα δούμε στο μέλλον, που θα βασίζονται στο «δόγμα Φοίβου» – δηλαδή, να μετατρέπονται τα ροκ τραγούδια σε λαϊκοπόπ:

Δέσποινα Βανδή – Τραγουδώ (βασισμένο στο «Sing» των Travis – μοιάζουν και λίγο με τους Coldplay, δεν θα το καταλάβει κανείς!
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Τραγουδώ…Τρααααααγουυυυυδώωωωωωωω…τραγουδώ…


Έλλη Κοκκίνου – Καπνός (με sample από το «Smoke On The Water» των Deep Purple)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Καπνόοοοοοοοοοοοοοος τα όνειράααααααααα μουυυυυυυυυ
και θρύψαλα η καρδιάαααααααααααα
Καπνόοοοοοοοοοοοοοος τα όνειράααααααααα μουυυυυυυυυ…
(και ακολουθεί ένα σόλο ηλεκτρικού μπαγλαμά)


Γιάννης Πλούταρχος – Φοβάμαι Πολύ (χρησιμοποιώντας κλεμμένη μουσική από το «Fear Of The Dark» των Iron Maiden – μόνο σκεφτείτε το σόλο μπουζούκι μετά το ρεφρέν!)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Φοβάμαι πολύ
Φοβάμαι πολύ
Πως θα μ’αφήσεις και θα κλαίω σαν παιδί
Φοβάμαι πολύ
Φοβάμαι πολύ
Ότι θα μείνω πάλι μόνος στη ζωή


Σάκης Ρουβάς – Μυρίζει Ανδρική Κολώνια (βασισμένο στο «Smells Like Teen Spirit» των Nirvana)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Στο μπουφάν σου, στα σεντόνια
Μου μυρίζει ανδρική κολώνια
Σε ποιού ήσουν τα σαλόνια
Και μυρίζεις ανδρική κολώνια;


Μιχάλης Χατζηγιάννης – Σαν Σίφουνας (με sample από το «Rock You Like A Hurricane» των Scorpions)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Είμαι εδώ
Έρχομαι σαν σίφουνας
Σου’ρχομαι
Σου’ρχομαι σαν σίφουναααααααααααααααας


Θάνος Πετρέλης – Η Ιστορία Τελειώνει Εδώ (αντιγραφή του «Fairytale Gone Bad» των Sunrise Avenue – μόνο που θα αργήσει λίγο να βγει στην αγορά, γιατί το τραγούδι παίζεται ακόμα από τα ραδιόφωνα)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Τι να σου πω
Τι να σου πω, ας το διαλύσουμε λοιπόν
Πρέπει να βρούμε τσαγανό
Να πούμε «ως εδώ»
Τι να σου πω
Τι να σου πω, αφού το λέγαμε καιρό
πες τους πως είναι οριστικό
Η ιστορία τελειώνει εδώ

Πέγκυ Ζήνα – Στο Φεγγάρι (αντιγραφή του «To The Moon And Back» των Savage Garden)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Θα σε πάω στο φεγγάρι εγώ
αν μου πεις, αν μου πεις «σε θέλω»
Διαστημόπλοιο δεν χρειάζομαι
Επειδή, επειδή σε θέλωωωωωω

Έφη Θώδη – Γλυκό Μου Παιδί (διασκευή του «Sweet Child O’ Mine» των Guns ‘n’ Roses σε παραδοσιακή μουσική με κλαρίνα και ντουντούκες – γίνεται αγνώριστο και δεν το αναγνωρίζει ούτε ο ίδιος ο Axl Rose!)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Αααααααααααααααααχ, γλυκό μου παιδί
Αααααααααααααααααχ. γλυκό μου παιδί


Αντώνης Ρέμος – Λεωφόρος Διαλυμένων Ονείρων (κλεμμένο από το «Boulevard Of Broken Dreams» των Green Day – δεν το μαντέψατε, έτσι;)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Τα όνειρά μου τα’χεις κάνει λιώμα
Είμαι χαμένος κι έχω πιάσει χώμα
Μα κάποια άλλη θα’ρθει να με σώσει
Και τότε θα’ναι αργά…


Τάμτα – Ξύπνα Με (αγρίως κατακρεουργημένο το «Bring Me To Life» των Evanescence)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
(Ξύπνα με) Ξύπνα με εσύ
(Ξύπνα με) Όλη μου η ζωή
(Ξύπνα με) Είναι μια μεγάλη φυλακή
(Ξύπνα με) Δεν αντέχω πια
(Ξύπνα με) Ξύπνα με ξανά
(Ξύπνα με) Να’μαι στη ζεστή σου αγκαλιά…


Κώστας Μαρτάκης – Κάποιος Μου Είπε (βασισμένο στο αγαπημένο μου «Somebody Told Me» των The Killers – μπρρρρρ…και μόνο που το σκέφτομαι, φρίττω!)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Κάποιος μου είπε
Πως τα’χεις με άλλον
Κι εγώ τι να κάνω
Που νιώθω πως ό,τι είχα φτιάξει το χάνω
Και δεν είναι ψέμα
Πως είσαι για μένα
Ζωή και θάνατος…

Θέλξη – Ζόμπι (ίσως να το μαντέψατε – «βασισμένο» στο «Zombie» των Cranberries)
Ενδεικτικό ρεφρέν:
Στο κρεβάτι, στο ντουλάπι
Ζόμπι, ζόμπι, ζόμπιιιιιιιιιιιιι
Και στην κουζίνα, στην κουρτίνα
Ζόμπι, ζόμπι, ζόμπιιιιιιιιιιι…

Υ.Γ.: Αν δεν ξέρετε τον ρυθμό οποιουδήποτε από τα (ξένα, φυσικά!) τραγούδια που αναφέρω, πρώτα να τον μάθετε απ’έξω κι ανακατωτά και μετά να επιστρέψετε στο blog μου – σας εξορίζω! 😛
Υ.Γ.2: Αρχίζω και συνειδητοποιώ ότι η φαντασία μου αρχίζει και γίνεται επικίνδυνη – να φανταστείτε ότι αρχικά σκόπευα να τιτλοφορήσω αυτό το post «Όταν ο Μίκης Θεοδωράκης διασκεύασε Eminem»!!!
Υ.Γ.3: Οποιαδήποτε σχέση με πραγματικά (ελληνικά) τραγούδια είναι εντελώς συμπτωματική. Ωστόσο, αν είστε διάσημος συνθέτης και έχετε μερικά εκατομμύρια για ξόδεμα, το copyright των παραπάνω τραγουδιών είναι δικό σας. Εγγυημένη επένδυση, λέμε!!!
Υ.Γ.4: Τώρα που το ξανασκέφτομαι, το τραγούδι της Έφης Θώδη δεν το δίνω. Αν τυχόν γίνει όντως ένα τέτοιο τραγούδι, θα κατηγορηθώ για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και θα έχω την τύχη του Μιλόσεβιτς – και θα μου αξίζει κιόλας.
Υ.Γ.5: Δεν είναι πολύ ενοχλητικό για τους αναγνώστες να διαβάζουν 5 υστερόγραφα μετά το post επειδή ο blogger είναι άχρηστος και δεν μπόρεσε να χωρέσει όλα όσα ήθελε να πει στο κυρίως μέρος;

