Ξεφεύγω προσωρινά από τις εκλογές (γαμώτο, μεγάλο κακό αυτές οι φωτιές…μας χάλασαν την προεκλογική περίοδο…) και κάνω ένα διάλειμμα με μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ατάκες που βρήκα μαζεμένες σε ένα εξαιρετικό αρχείο Notepad. Απολάυστε υπεύθυνα.

Κάποτε πουλούσα έπιπλα για να βγάλω τα προς το ζην. Το πρόβλημα ήταν ότι επρόκριτο για τα δικά μου έπιπλα. (Les Dawson)

Σας έχει συμβεί ποτέ να μπείτε σε ένα δωμάτιο και μετά από λίγο να ξεχάσατε γιατί μπήκατε; Νομίζω πως έτσι νιώθουν σε όλη τους τη ζωή οι σκύλοι. (Sue Murphy)

Εκείνο τον καιρό έπαιξα σε πολλά κακόφημα κλαμπ. Κάποτε, σε ένα από αυτά τα κλαμπ, ένας τύπος ήθελε να βάλει μαζί μου στοίχημα 10 δολάρια ότι ήμουν νεκρός. Φοβόμουν να στοιχηματίσω. (Henry Youngman)

Τραγωδία είναι όταν κόβω το δάχτυλό μου. Κωμωδία είναι όταν πέφτεις σε έναν υπόνομο και σκοτώνεσαι. (Mel Brooks)

Έχω το μυαλό ενός τετράχρονου. Πιστεύω πως χαίρεται που το ξεφορτώθηκε. (Groucho Marx)

Είσαι νέος μόνο μία φορά, αλλά μπορείς να είσαι ανώριμος για πάντα. (Dave Barry)

Οι πωλήσεις των τσιγάρων θα μηδενίζονταν αν το προειδοποιητικό ταμπελάκι έγραφε «τα τσιγάρα παχαίνουν». (Dave Barry)

Η θρησκεία είναι μακράν η μεγαλύτερη απάτη όλων των εποχών. Σκεφτείτε το. Η θρησκεία έχει πείσει τους ανθρώπους ότι υπάρχει ένας αόρατος τύπος που ζει στον ουρανό και ο οποίος βλέπει όλα όσα κάνεις κάθε μέρα της ζωής σου. Και ο αόρατος τύπος έχει μια λίστα από δέκα πράγματα που δεν θέλει να κάνεις. Και αν κάνεις οποιοδήποτε από αυτά, θα σε στείλει σε ένα ειδικό μέρος με φωτιές και καπνούς και βασανιστήρια και τρόμο, όπου θα ζήσεις αιώνια, θα υποφέρεις, θα καίγεσαι και θα ουρλιάζεις μέχρι το τέλος του κόσμου. Αλλά σε αγαπάει. Σε αγαπάει και χρειάζεται λεφτά. (George Carlin)

Τα λεφτά δεν αγοράζουν φίλους, αλλά σου εξασφαλίζουν καλύτερο επίπεδο εχθρών. (Spike Milligan)

Μου φάνηκε πολύ εύκολο να υποδυθώ έναν επιχειρηματία. Το να είμαι βαρετός, απότομος και ανίκανος μου βγαίνει φυσικά. (John Cleese)

Λυπάμαι τους ανθρώπους που δεν πίνουν και δεν παίρνουν ναρκωτικά. Γιατί κάποια μέρα θα πεθαίνουν σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου και δεν θα ξέρουν γιατί. (Redd Foxx)

Η Κίνα έχει πληθυσμό 1 δισεκατομμύριο κατοίκους. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν είσαι περίπτωση «μία στο εκατομμύριο», υπάρχουν άλλοι χίλιοι σαν εσένα. (Whitney Brown)

Χθες το βράδυ έκανε τόσο κρύο, που οι επιδειξίες απλώς περιέγραφαν τα γεννητικά τους όργανα. (Johnny Carson)

Έχω μια μεγάλη συλλογή από κοχύλια, τα οποία διατηρώ διασκορπισμένα σε διάφορες παραλίες ανά τον κόσμο. (Steven Wright)

Δεν θα ήθελα ποτέ να ανήκω σε ένα κλαμπ που θα δεχόταν κάποιον σαν εμένα για μέλος του. (Groucho Marx)

Υπάρχουν μόνο 10 τύποι ανθρώπων στον κόσμο: Αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν (Άγνωστος)

Διανοούμενος είναι κάποιος που έχει ανακαλύψει κάτι πιο ενδιαφέρον από το σεξ. (Edgar Wallace)

Αν η αυτοκινητοβιομηχανία εξελισσόταν όπως αυτή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, τότε σήμερα μία Rolls-Royce θα κόστιζε 100 δολάρια, θα έτρεχε ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης και θα εκρήγνυτο μια φορά το χρόνο, σκοτώνοντας όλους τους επιβάτες. (Robert X. Cringely)

Το πιο αγνοημένο πλεονέκτημα των υπολογιστών είναι πως, αν κάνουν κάτι στραβά, δεν υπάρχει κανένας νόμος που να σου απαγορεύει να τους πλακώσεις στο ξύλο. (Eric Porterfield)

