Γι’αυτό το post χρειάστηκα την βοήθεια μερικών φίλων μου…των χάρτινων φίλων μου που ποτέ δεν με έχουν απογοητεύσει (αντίθετα με πολλούς άλλους με σάρκα και οστά – αλλά αυτό δεν είναι επί της παρούσης) και είναι η πιο δροσερή παρέα σε ένα καυτό καλοκαίρι στην Αθήνα. Ο καθένας τους προσέφερε και κάτι για να γίνει αυτό το post. Τους ευχαριστώ όλους…
————————–
– Νιώθεις ποτέ ενοχές που εξαπατάς αθώους ανθρώπους και παίρνεις τα λεφτά τους;
– Εξαπατώ μόνο τους ανθρώπους που θα έκαναν το ίδιο σε μένα αν ήταν πιο έξυπνοι.
– Δηλαδή χρησιμοποιείς την υπεροψία για να ακυρώσεις τις ενοχές;
– Είναι καλό σύστημα.

(Από τον διάσημο σε όλο τον κόσμο εκτός από την Ελλάδα Dilbert του Scott Adams)
—————————
– Πρέπει να βρω οπωσδήποτε ένα χριστουγεννιάτικο δώρο για τη Ρούμπι.
– Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιου είδους ψώνια δεν τα κάνεις τον Σεπτέμβρη ή τον Οκτώβρη.
– Σεπτέμβρη; Οκτώβρη; Πώς να ξέρω από τόσο νωρίς αν θα είμαστε τσακωμένες ή όχι τα Χριστούγεννα;

(Ο Andy Capp του Smythe μαθαίνει τα παράδοξα της γυναικείας φιλίας)
————————-
– Είμαι το αγαπημένο παιδί του μπαμπά μου!
– Κι εγώ! Σε βάζει και σένα να φοράς ροζ ζαρτιέρες;

(Ο Altan δεν αφήνει τίποτα ασχολίαστο)
————————–
– Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο κατ’ εικόνα του. Κατόπιν, ντύθηκε τραβεστί και δημιούργησε τη γυναίκα κατ’ εικόνα του.

(Ο Γάτος του Geluck δίνει ρέστα!)
————————–
– Είμαι ένας άριστα εκπαιδευμένος αρχηγός αντιτρομοκρατικής ομάδας.
– Καλώς. Πες μου πώς διακρίνεται ένας απλός ταξιδιώτης από έναν τρομοκράτη.
– Τι ερώτηση! Καλούμε τους συγγενείς για να αναγνωρίσουν το πτώμα!

(Διαχρονικό τρομοχιούμορ από την Ellekappa)
————————
– Ο Γιαρνέλ ήταν ο πιο γενναίος λεγεωνάριος του κόσμου.
– Πολύ γενναίος.
– Σας έσωσε τη ζωή.
– Το ξέρω.
– Σταμάτησε την οβίδα του κανονιού που ερχόταν καταπάνω σας.
– Πράγματι.
– Μήπως θυμάστε τα τελευταία λόγια που του είπατε;
– Φυσικά και τα θυμάμαι: «Κάτσε μπροστά μου, Γιαρνέλ, σε περίπτωση που ρίξουν καμιά κανονιά προς το μέρος μου».

(Ο άνθρωπος που λατρεύουμε να μισούμε, ο Crock των Rechin & Wilder)
————————-
– Μαμά, ξέρεις βιολογία;
– Όχι.
– Ιατρική;
– Ούτε.
– Φυσικές επιστήμες;
– Εεε…Ξέρω να ξεχωρίζω τις φράουλες από τους ελέφαντες…ο ελέφαντας έχει άλλο χρώμα…
– Μα αν κάποιος για να φτιάξει μια γέφυρα πρέπει να ξέρει μαθηματικά, για να φτιάξει ένα παιδί θα πρέπει να ξέρει βιολογία!
– Ε, όχι, γιατί το παιδί γίνεται από μόνο του…
– Α, ωραία…Η γνωστή ιστορία με τον αυτόιματο πιλότο…Γαμημένη ζωή…

(Εποικοδομητική αμφιβολία από το Absurdus Delirium των Tha & Bigart)
———————–
– Κιμ, μόλις πέρασα τη χειρότερη μέρα σε όλη μου την καριέρα. Ο αντιπρόεδρος ήταν πάνω από το κεφάλι μου όλο το πρωί…Μετά έχυσα τον καφέ μου πάνω στο καινούργιο μου φόρεμα και αργότερα έχασα τα μισά αρχεία του υπολογιστή μου. Κι εκεί που πάνε να σπάσουν τα νεύρα μου, πετάγεται από την άλλη πλευρά ο Φρανκ και μου λέει: «Ξέρω πώς αισθάνεσαι»…Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που το λένε αυτό! Πώς μπορεί κανείς να «ξέρει πώς αισθάνεσαι» αν δεν έχει περάσει αυτά που περνάς εσύ; Είναι τόσο ενοχλητικό! Πραγματικά μου σπάει τα νεύρα…Καταλαβαίνεις τι εννοώ;

(από το Between Friends της Sandra Bell Lundy)
————————-
Εγώ κατασκοπεύω
Εσύ μαγνητοφωνείς
Αυτός χαφιεδίζει
Εμείς φακελώνουμε
Εσείς εκβιάζετε
Αυτοί διαψεύδουν τα πάντα

(η κλίση τουρήματος «υπερασπίζομαι τη δημοκρατία», κατά Alfredo Chiappori)
—————————
– Ποιοι είναι όλοι αυτοί οι ηλίθιοι με τα πανό;
– Οικολόγοι. Λένε ότι παράγουμε σκουπίδια που δεν ανακυκλώνονται. Λένε επίσης ότι χρειάζονται εκατοντάδες χρόνια για να διασπαστούν και ότι αφήνουν χημικά απόβλητα.
– Αλήθεια; Δεν ήξερα ότι οι συσκευασίες φαγητού μπορεί να είναι τόσο επικίνδυνες.
– Εχμ…Απ’ό,τι κατάλαβα μιλάνε για το φαγητό μας…

(Ο θαυμαστός κόσμος των φαστφουντάδικων από το Walnut Family του Mark Cullum)
————————–
– Κατά τη γνώμη μου, το κυριότερο προσόν που μπορεί να έχει ένας πολιτικόις είναι να κατακλέβει το δημόσιο χρήμα και να το καταθέτει σε ξένες τράπεζες.
– Θεέ μου, τι κυνισμός! Μη μου πεις ότι μπορεί κανείς να εκτιμήσει ένα ΤΕΤΟΙΟ προσόν;
– Εγώ νομίζω ότι αν τα είχες πάρει θα το εκτιμούσες…

(μαθήματα πολιτικής ιδεολογίας από τον Τζιριγκίτζ του Enzo Lunari)
—————————-
– Όχι, δεν είναι το φόρεμα που σε δείχνει χοντρή – το σώμα σου είναι…

– Ο Λιρόι βαδίζει στο δρόμο της επιτυχίας. Δυστυχώς, πηγαίνει με Yugo…

– Η σοκολατένια κρέμα σου. Λορέτα, μοιάζει με κάτι που έφτιαχνε η μαμά μου, μόνο που αυτή το έλεγε σκυλοτροφή…

– Ο Λιρόι σιχαίνεται να προσβάλλουν την νοημοσύνη του. Μόνο που η ίδια δεν είναι ποτέ εκεί για να υπερασπιστεί τον εαυτό της.

(Λιρόι και Λορέτα Λόκχορν, το πιο δυσλειτουργικό και αστείο ζεύγος στον πλανήτη, από τα χέρια των Bunny Hoest & John Reiner)
—————————-
– Καλησπέρα. Είστε ανοιχτά;
– Τα φώτα είναι αναμμένα. η πόρτα ξεκλείδωτη, το ταμπελάκι στο παράθυρο λέει «ανοιχτά»…Όχι, δεν είμαστε ανοιχτά!
– Ααα…κρίμα…

(συνελήφθη στο Funky Winkerbean του Tom Batiuk)

