Οι ατάκες που ακολουθούν συνελήφθησαν να κυκλοφορούν αδέσποτες στο Διαδίκτυο και είχαν δημοσιευτεί (ανώνυμα, στερώντας μου την ευκαιρία να γίνω διάσημος 😛 ) στο περιοδικό FREE πριν 2,5 χρόνια. Όπως καταλαβαίνετε, προστατεύω το περιβάλλον – ανακυκλώνω τα παλιά μου posts! Δροσιστείτε!

Επιτυχημένος άνδρας είναι αυτός που μπορεί να βγάζει περισσότερα λεφτά απ’ όσα ξοδεύει η γυναίκα του. Επιτυχημένη γυναίκα είναι αυτή που μπορεί να βρει έναν τέτοιο άνδρα.

Πάντα ισχύει ο νόμος του 50-50-90: Όταν η πιθανότητα να κάνεις κάτι σωστά είναι 50-50, κατά 90% θα κάνεις λάθος.

Δεν μπορείς να έχεις τα πάντα. Πού θα τα έβαζες;

Το πρόστιμο είναι ένας φόρος που πληρώνεις όταν κάνεις κάτι κακό. Ο φόρος είναι ένα πρόστιμο που πληρώνεις όταν κάνεις κάτι καλό.

Χθες το βράδυ καθόμουν στο κρεβάτι μου και κοίταζα τ’ αστέρια. Και σκέφτηκα: Καλά, πού πήγε το ταβάνι;

Ευτυχώς που υπάρχει και η τελευταία στιγμή, αλλιώς τίποτα δε θα γινόταν.

Πέρσι γράφτηκα σε ένα γυμναστήριο. Πλήρωσα 500 ευρώ και δεν έχω χάσει ούτε ένα γραμμάριο. Ίσως πρέπει να πηγαίνω πού και πού.

Kάνω γυμναστική το πρωί, πριν ξυπνήσει ο εγκέφαλός μου και συνειδητοποιήσει τι κάνω.

Όταν η γιαγιά μου ήταν 60 χρονών άρχισε να τρέχει 10 χιλιόμετρα την ώρα. Τώρα είναι 97 και δεν έχω ιδέα πού είναι.

Όποιος γελάει τελευταίος, δεν κατάλαβε το αστείο.

Δανείσου λεφτά από έναν πεσιμιστή – δεν τα περιμένει πίσω.

Τα παιδιά στο πίσω κάθισμα προκαλούν ατυχήματα. Τα ατυχήματα στο πίσω κάθισμα προκαλούν παιδιά.

Ένα από τα μυστήρια της ζωής: Πώς γίνεται οι γυναίκες να παίρνουν 2 κιλά τρώγοντας 1 κιλό σοκολατάκια;

Όλοι όσοι πιστεύετε στην ψυχοκίνηση σηκώστε τα χέρια μου.

Η γυναίκα μου με απείλησε ότι αν ξαναπάω για ψάρεμα θα με παρατήσει. Κρίμα, θα μου λείψει.

Μην κλέβετε. Αυτή είναι δουλειά της κυβέρνησης.

Χαμογελάστε! Είναι το δεύτερο καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε με τα χείλη σας.

Σώστε την Αθήνα: Φεύγοντας πάρτε κάποιον μαζί σας.

Αν τα λεφτά είχαν φωνή, θα μου έλεγαν «Αντίο».

Μπορεί εγώ να είμαι χοντρός, αλλά εσύ είσαι άσχημος, και εγώ μπορώ να κάνω δίαιτα.

Οι άντρες είναι σαν τα ωροσκόπια: Σου λένε τι να κάνεις, και πέφτουν πάντα έξω.

Γυναίκα χωρίς άντρα είναι σαν ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Όταν οι γυναίκες έχουν τις μαύρες τους ή τρώνε ή πάνε για ψώνια. Οι άντρες εισβάλλουν σε ξένες χώρες.

Η τιμωρία για την πολυγαμία: Δύο πεθερές.

Δεν ήξερα τι θα πει ευτυχία, μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά τότε ήταν πολύ αργά.

Εν αρχή ο Θεός έπλασε τη Γη και ξεκουράστηκε. Μετά έπλασε τον άνδρα και ξεκουράστηκε. Μετά έπλασε τη γυναίκα. Από τότε, ούτε ο Θεός, ούτε οι άνδρες έχουν ξεκουραστεί.

Οι άνδρες με σκουλαρίκια είναι προετοιμασμένοι για γάμο: Έχουν νιώσει πόνο και έχουν αγοράσει κοσμήματα.

Όταν μια γυναίκα συνειδητοποιεί ότι ένα ρούχο της είναι στενό συμπεραίνει ότι έχει παχύνει. Όταν το ίδιο συμβαίνει σε έναν άνδρα, συμπεραίνει ότι το ρούχο μπήκε στο πλύσιμο.

Κάποτε ήμουν σχιζοφρενής, αλλά τώρα είμαστε εντάξει.

Υπάρχουν δύο είδη πεζών: Οι γρήγοροι και οι νεκροί.

Όταν έχω τις μαύρες μου, μ’ αρέσει να σφυρίζω. Κάνει το σκύλο του γείτονα να τρέχει, μέχρι που τεντώνεται η αλυσίδα του και πνίγεται.

Το σεξ είναι κληρονομικό. Αν δεν το έκαναν οι γονείς σου, πιθανότατα δε θα το κάνεις ούτε εσύ.

Μέχρι να βρεις τον ωραίο σου πρίγκιπα πρέπει να φιλήσεις πολλούς βατράχους.

Το σεξ είναι ένας από τους 9 λόγους που αξίζει η μετενσάρκωση – οι υπόλοιποι 8 είναι ασήμαντοι.

Τραπεζίτης λέγεται ο άνθρωπος που σου δανείζει μια ομπρέλα όταν έχει ήλιο και τη ζητά πίσω όταν βρέχει.

Διπλωματία θα πει να θυμάσαι κάθε χρόνο τα γενέθλια της γυναίκας σου, αλλά όχι και την ηλικία της.

Πάντα να θυμάσαι ότι είσαι μοναδικός. Όπως και όλοι οι άλλοι.

Ο ειδήμων είναι κάποιος που ξέρει όλο και περισσότερα για όλο και λιγότερα πράγματα, ώσπου καταλήγει να ξέρει τα πάντα για το τίποτα.

Με το ΠΑΣΟΚ είχαμε φτάσει στο χείλος του γκρεμού. Με τη ΝΔ κάναμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά.

Μην είστε προληπτικοί. Είναι γρουσουζιά.

Ευνούχοι όλου του κόσμου ενωθείτε – δεν έχετε τίποτα να χάσετε!

Υπάρχουν τρία είδη ανθρώπων: Αυτοί που ξέρουν να μετράνε και αυτοί που δεν ξέρουν.

Πάντα μου την έσπαγαν (από μικρό παιδί), όπως και σε όλους (θέλω να πιστεύω) οι παρενθέσεις.

Όλοι οι Έλληνες είναι απαθείς και αναίσθητοι. Αλλά, στο κάτω κάτω, τι με νοιάζει εμένα;

Τα λεφτά δεν είναι το παν. Υπάρχουν και οι πιστωτικές κάρτες.

