Ενα μεγάλο προτέρημα που έχουν αρκετοί είναι να μετατρέπουν τις αγγαρείες σε διασκέδαση. Δεν ξέρω αν το έχω αυτό, αλλά η χθεσινή αποστολή μου στο Champions Festival ξεκίνησε σαν αγγαρεία και τελείωσε σαν απόλαυση – αν εξαιρέσεις τους πόνους από την ορθοστασία.
Αυτό που έπρεπε να κάνω χθες ήταν να παραστώ σε μία εκδήλωση στο Καλλιμάρμαρο, στην οποία θα υπέγραφαν αυτόγραφα ο Ντανιέλε Μασάρο και ο Φιλ Νιλ. Μη νιώθετε άσχημα, ούτε εγώ τον ήξερα αυτόν τον τελευταίο. Αυτό που τελικά έκανα ήταν να γεμίσω την κάρτα του κινητού μου με φωτογραφίες και βίντεο κάθε είδους.
Η εκδήλωση υποτίθεται ότι θα ξεκινούσε στις 13:50. Λαϊκό προσκύνημα κάτω από τον καυτό ήλιο για δύο παλαίμαχους ποδοσφαιριστές – πόσο ανούσια είναι η ζωή μου. Ή μάλλον, πόσο ανούσια θα ήταν, αν δεν μου άρεσε να παρατηρώ τα πάντα γύρω μου.
Φωτογράφισα ό,τι βρήκα μπροστά μου: Τα περίπτερα της Λίβερπουλ και της Μίλαν, τα παιδάκια που παίζανε για τον τίτλο των Young Champions, διάφορους τύπους που μου τράβηξαν την προσοχή. Ακολουθεί αποκλειστικό (καθότι εγώ το έβγαλα) φωτορεπορτάζ:

– Το πρώτο πράγμα που έβλεπες μπροστά σου μπαίνοντας στο Καλλιμάρμαρο ήταν το γηπεδάκι, στο οποίο έπαιζαν ανέμελα τα παιδάκια – ή μάλλον, όχι και τόσο ανέμελα, καθώς μιλάμε για διαγωνισμό. Φωνές, γέλια, κλάματα, απ’όλα είχε ο μπαξές.

young.jpg

– Λίγο πιο κάτω, η Champions Gallery, στην οποία η ουρά ήταν υπερβολικά μεγάλη και ούτε που πέρασε από το μυαλό μου να την επισκεφθώ, αν και ξέρω ότι βαθιά μέσα μου θα ήθελα πολύ να το κάνω…

gallery.jpg

– Στα αριστερά της Champions Gallery, υπήρχε ένας άλλος χώρος, που δεν κατάλαβα σε τι ακριβώς χρησίμευε, αλλά ήταν γεμάτος κόσμο. Εκεί σημειώθηκε και το πιο σπαρταριστό στιγμιότυπο της ημέρας: Ένας Κινέζος ρεπόρτερ (φωτό) άρχισε να κάνει την ανταπόκρισή του για τη χώρα των ποδηλάτων, των δράκων και των μισοφαγωμένων σκυλιών (θα έσκαγα αν δεν το έλεγα!). Μόλις τον εντόπισαν οι Έλληνες οπαδοί, άρχισαν να φωνάζουν: «ΓΙΑΟ ΜΙΝΓΚ, ΓΙΑΟ ΜΙΝΓΚ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ!». Αναρωτιέμαι τι γνώμη να έχουν για τους Έλληνες οι Κινέζοι…

china.jpg

– Μιας και είμαστε στην κίτρινη φυλή, στην φωτό που ακολουθεί βλέπετε ένα ζεύγος Κινέζων (ή Ιαπώνων, δεν τους ξεχωρίζω – με όλο τον σεβασμό) με τις φανέλες των…Γκονζάλες και Φάουλερ! Φως-φανάρι ότι οι Ασιάτες έχουν τόση σχέση με την μπάλα όση ο Μάο Τσε Τουνγκ με το γκουακαμόλε…

gonzalez.jpg

– Οι οπαδοί της Λίβερπουλ ήταν εντυπωσιακοί – της Μίλαν, ελάχιστοι. Χαρακτηριστικός είναι αυτός ο τύπος, με φανέλα του Φιλ Νιλ από τη δεκαετία του ’70 (που εθεάθη και στην ουρά για τα αυτόγραφα του Μασάρο!)…

neal.jpg

…και ακόμα πιο χαρακτηριστικός αυτός εδώ, που είχε μαζί του και πανό:

liverpool-fan.jpg

– Ο Μασάρο έφτασε με 50 λεπτά καθυστέρηση. Τι αγέλαστος άνθρωπος! Ακόμα και όταν του ζήτησαν οι φωτογράφοι να πάρει μία πόζα, δεν χαμογέλασε ούτε λίγο…

massaro.jpg

massaro2.jpg

– Αντίθετα, ο Φιλ Νιλ έσπασε κάθε ρεκόρ, καθυστερώντας 2 ώρες και 20 λεπτά (αν υπάρχει σχετικό ρεκόρ Γκίνες, πρέπει να το κονιορτοποίησε), όμως ήταν πολύ ευδιάθετος και χαμογελούσε συνεχώς – άσε που δεν χρειάστηκε να τον κυνηγήσουμε για να κάνει δηλώσεις!

neal2.jpg

neal3.jpg

Έφυγα από το Καλλιμάρμαρο στις 5 το απόγευμα με κάλους στα πόδια – αλλά το ευχαριστήθηκα! Μακάρι να γινόταν κάθε μέρα ο τελικός του Champions League στην Αθήνα!!!

