key.jpg

Ξέρετε, υπάρχουν βιβλία-εφιάλτες, βιβλία που έχουν 500, 600 ή και 1.000 σελίδες, βιβλία που χρειάζεσαι μήνες ολόκληρους για να τα τελειώσεις. Αυτά ακριβώς είναι τα βιβλία που αντιπαθώ: Άμα είσαι μάγκας, κύριε συγγραφέα, συμπύκνωσε το απόσταγμα της γνώσης σου σε 100 σελίδες.
Αντίθετα, υπάρχουν βιβλία που είναι τόσο μικρά, ώστε δεν καταλαβαίνεις πότε τελείωσαν. Αυτά με ενδιαφέρουν σήμερα. Σας παρουσιάζω, λοιπόν, τα βιβλία που προτείνω να διαβάσετε όλοι εσείς οι τεμπέληδες σαν εμένα, τα μικρότερα βιβλία στον κόσμο!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κώστας Καραμανλής junior: «Το Έργο Της Κυβέρνησης ΝΔ»
Γιώργος Παπανδρέου junior: «Το Έργο Που Θα Επιδείξει Η Επόμενη Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ»
Τζορτζ Μπους junior: «Οι Αποδείξεις Για Πυρηνικά Όπλα Στο Ιράκ»
Τόνι Μπλερ: «Για Πάντα Ανεξάρτητος»
Σίλβιο Μπερλουσκόνι: «Σοβαρότητα Και Πολιτική»
Τζον Κέρι: «Έχασα Τις Εκλογές Από Έναν Δύσκολο Αντίπαλο»
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης: «Η Πρώτη Φορά Που Έκανα Ποδαρικό Στο Σπίτι»
Λιάνα Κανέλλη: «Το Κάπνισμα Βλάπτει Σοβαρά Την Υγεία»
Μπιλ Κλίντον: «Συζυγική Πίστη»
Θοδωρής Ρουσσόπουλος: «Πάντα Να Λες Την Αλήθεια»
Ευάγγελος Βενιζέλος: «Καιρός Για Δίαιτα»
Βάσω Παπανδρέου: «Μικρά Μυστικά Ομορφιάς»
Ντικ Τσένεϊ: «Πώς Να Βελτιώσετε Το Σημάδι Σας»
Κώστας Σημίτης: «Η Εξωτερική Πολιτική Επί Πρωθυπουργίας Μου»
Γιώργος Ορφανός: «Όταν Το Μαχαίρι Έφτασε Βαθιά Στο Κόκκαλο»
Σάββας Τσιτουρίδης: «Πάντα Σεμνός Και Ταπεινός»

ΜΟΥΣΙΚΗ

Λίνα Νικολακοπούλου: «Το Νόημα των Στίχων Μου»
Μάικλ Τζάκσον: «Οι Επιτυχίες Μου Την Τελευταία Δεκαετία»
Σάκης Ρουβάς: «Η Εξωτερική Εμφάνιση Δεν Έχει Σημασία»
Φοίβος: «Μουσικές Που Δεν Έχω Κλέψει»
Ημισκούμπρια: «Σοβαρές Σκέψεις»
Μαντόνα: «Τα Σημάδια του Χρόνου Πάνω Μου»
Κριστίνα Αγκιλέρα: «Τα Βιντεοκλίπ Στα Οποία Φοράω Ρούχα»
Μικ Τζάγκερ: «Όταν Απεξαρτήθηκα Από τα Ναρκωτικά»
Έλτον Τζον: «Οι Γυναίκες της Ζωής Μου»
Βασίλης Παπακωνσταντίνου: «100 Λόγοι Για Να Κάνετε Πλαστική Στη Μύτη»
Έλενα Παπαρίζου: «Ποια Ήμουνα Πριν την Eurovision»
Αντώνης Ρέμος: «Από Αύριο, Δίαιτα!»
Άννα Βίσση: «Η Μεγάλη Μου Διεθνής Καριέρα»
Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Διαφορές Μεταξύ των Τραγουδιών Μου»
Περικλής Στεργιανούδης: «Η καριέρα μου μετά το Fame Story»
Καλομοίρα Σαράντη: «Οι Διαφορές Μου Με την Britney Spears»
Έφη Θώδη: «Οι Γνώσεις Μου Στη Διεθνή Μουσική»
Στέλλα Μπεζαντάκου: «Ευπρεπής Ενδυμασία Σε Νυχτερινά Κέντρα»
Μπρίτνι Σπίαρς: «Οι Αναμνήσεις Μου Από Τον Πρώτο Μου Γάμο»
Έμινεμ: «Τραγούδια Μου Που Περιέχουν Λιγότερες Από 150 Βρισιές»

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Βασίλης Λάκης: «Η Τέχνη Του Γκολ»
Μιχάλης Κωνσταντίνου: «Όλα Όσα Ξέρω Για το Ποδόσφαιρο»
Αλμπέρτο Μαλεζάνι: «Ζητήματα Ποδοσφαιρικής Τακτικής»
Θανάσης Μπριάκος: «Οι Καλές Μου Διαιτησίες»
Ηλίας Ατματσίδης: «Οι Μεγάλες Μου Αποκρούσεις»
Γιώργος Ανατολάκης: «Fair Play στο Ποδόσφαιρο»
Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα: «Οι Βραζιλιάνοι Που Συμπαθώ»
Πελέ: «Οι Αργεντίνοι Που Συμπαθώ»
Ζοζέ Μουρίνιο: «Η Σημασία Της Μετριοφροσύνης Στο Ποδόσφαιρο»
Δημήτρης Ελευθερόπουλος: «Αναμνήσεις Από Τη Ρώμη και το Μιλάνο»
Νέρι Αλμπέρτο Καστίγιο: «Η Σημασία της Ψυχραιμίας Μέσα στο Γήπεδο»
Κώστας Κεντέρης & Κατερίνα Θάνου: «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας»
Πάολο Ντι Κάνιο: «Ποδόσφαιρο και Δημοκρατία»
Νίκος Αλέφαντος: «Έτσι Έμαθα Να Κρατάω το Στόμα Μου Κλειστό»
Εζεκίελ Γκονζάλες: «Πώς να Οδηγήσετε Μια Ομάδα στο Πρωτάθλημα»
Γιώργος Καραγκούνης: «Η Μέρα που Στάθηκα Όρθιος Για 30 Συνεχόμενα Δευτερόλεπτα»
Σωτήρης Κυργιάκος: «Ο Φίλος Μου, ο Τζιοβάνι»
Όττο Ρεχάγκελ: «Η Καλύτερη Άμυνα Είναι Η Επίθεση»
Σωκράτης Κόκκαλης: «Ισονομία και Διαφάνεια στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο»
Φερνάντο Σάντος: «Έτσι Νίκησα Τον Ολυμπιακό»
Ροναλντίνιο: «Οι Ντρίμπλες Είναι Άχρηστες»
Γιάννης Βαρδινογιάννης: «Οι Κροάτες Που Πρόσφεραν Στον Παναθηναϊκό»
Συλλογή: «Επιτυχημένοι Έλληνες Προπονητές»
Ντούσαν Μπάγεβιτς: «Οι Προπονητικές Αποτυχίες Μου»
Ντέιβιντ Μπέκαμ: «Η Σωστή Εκτέλεση Πέναλτυ»
Τάκης Λεμονής: «Οι Αμυντικές Αρετές του Ολυμπιακού»
Στιβ Μακλάρεν: «Γιατί Με Αγαπάνε οι Άγγλοι»
Γιώργος Μπατατούδης: «Πώς Να Πλουτίσετε Από το Ποδόσφαιρο»
Ριβάλντο: «Όλα Όσα Ήξερα Για Τον Ολυμπιακό Μέχρι το 2004»
Γιαν Μπόσμαν: «Η Μεγάλη Μου Προσφορά Στο Ευρωπαϊκό Ποδόσφαιρο»
Σοφοκλής Σχορτσιανίτης: «Η Δίαιτα κι Εγώ»
Λουίς Φίγκο: «Τα Λεφτά Δεν Είναι το Παν»
Μπρούνο Τσιρίλο: «Η Τέχνη Του Να Είσαι Σέξυ»
Ζουνίνιο Περναμπουκάνο: «Όταν Αστόχησα Σε Εκτέλεση Φάουλ»

ΣΙΝΕΜΑ

Άνταμ Σάντλερ: «Οι Πιο Αστείες Ατάκες Μου»
Τομ Κρουζ: «Συμπρωταγωνίστριές Μου Που Πέρναγα Σε Ύψος»
Τζιμ Κάρεϊ: «Ταινίες Μου Με Λιγότερες Από 70 Γκριμάτσες»
Μιμή Ντενίση: «Οι Θεατρικές Μου Επιτυχίες»
Άννα Παναγιωτοπούλου: «Η Καριέρα Μου Μετά Το Ντόλτσε Βίτα»
Χάρης Ρώμας: «Όταν Αποφάσισα Να Μην Κάνω Τον Κακό»
Άννα Αδριανού: «Τα Πρωτότυπα Σενάρια Που Έχω Γράψει»
Χριστόφορος Παπακαλιάτης: «Ξένες Σειρές Και Ταινίες Που Δεν Έχω Αντιγράψει»
Πέτρος Φιλιππίδης: «Όταν Πρωτοέβαλα Σιδεράκια»
Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ: «Όλες Οι Ατάκες Που Έχω Πει Σε Ταινίες»
Τζόνυ Κέιτζ: «Η Σημασία της Εξωτερικής Εμφάνισης Στο Χόλιγουντ»
Στίβεν Σπίλμπεργκ: «Τα Μειονεκτήματα Του Να Είσαι Εβραίος»
Θόδωρος Αγγελόπουλος: «Οι Συναρπαστικές Ταινίες Μου» 
Στάθης Ψάλτης: «Η Ώριμη Περίοδός Μου»
Άντζελα Γκερέκου: «Η Σχέση Μου Με Την Πολιτική»
Μάρκος Σεφερλής: «Άνθρωποι Που Έχουν Γελάσει Με Τα Αστεία Μου»
Μανούσος Μανουσάκης: «Οι Καινοτομίες Του Νέου Μου Σίριαλ»
Γωγώ Μπρέμπου: «Πώς Να Χρησιμοποιήσετε Το Τσιμπιδάκι Φρυδιών»
Ελίζαμπεθ Τέιλορ: «Τα Καλά Της Μονογαμίας»
Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ: «Ταινίες Μου Στις Οποίες Δεν Νικάω Στο Τέλος»

ΕΛΛΗΝΙΚΗ SHOWBIZ

Ελένη Μενεγάκη: «Το Λεξιλόγιό Μου»
Ελεωνόρα Μελέτη: «Η Χρησιμότητα Της Γλωσσομάθειάς Μου Στην Καριέρα Μου»
Αιμίλιος Λιάτσος: «Η Προσφορά Μου Στη Μάχιμη Δημοσιογραφία»
Σοφία Αλιμπέρτη: «Καλύτερα Φτωχή Παρά Ατιμασμένη»
Μάκης Τριανταφυλλόπουλος: «Νόμιμες Μέθοδοι Που Έχω Χρησιμοποιήσει Στις Εκπομπές Μου»
Έλλη Στάη: «Γιατί Αντιπαθώ Την Ειρωνεία»
Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Τι Κανω Όταν Δεν Χαμογελάω»
Νίκος Τσιαμτσίκας: «Ωραίος Κόσμος, Ηθικός, Αγγελικά Πλασμένος»
Τατιάνα Στεφανίδου: «Οι Εκπομπές Μου Που Δεν Έχουν Φάει Πρόστιμο Από το ΕΣΡ»
Κατερίνα Καραβάτου: «Οι Φορές Που Έχω Κλάψει Αληθινά»
Ηλίας Ψινάκης: «Όταν Στέρεψα Από Ατάκες»
Ιάσων Τριανταφυλλίδης: «Μαθήματα Ορθοφωνίας»
Παύλος Παπαδημητρίου: «Γιατί Αντιπαθώ Τον Ολυμπιακό»
Σπύρος Παπαδόπουλος: «Τα Θετικά Του Να Είσαι Βάζελος»
Τέρενς Κουικ: «Οι Εκπομπές Μου Που Έχουν Πιάσει Διψήφια Νούμερα» 
Κώστας Βερνίκος: «Η Σωστή Προφορά Των Ονομάτων Των Ξένων Ποδοσφαιριστών»
Παύλος Τσίμας: «Οι Επισκέψεις Μου Στο Στάδιο Καραϊσκάκη»
Αντώνης Κατσαρός: «Το Σχήμα Της Μπάλας Ποδοσφαίρου»
Γιώργος Βαρεμένος: «Εγώ Και Η Μυγοσκοτώστρα»
Κώστας Χαρδαβέλλας: «Πόσα Από Αυτά Που Λένε Οι Εκπομπές Μου Πιστεύω»
Αννίτα Πάνια: «Η Προσφορά Μου Στην Ελληνική Τηλεόραση»
Μίλτος Μακρίδης: «Οι Εκπομπές Μου Που Κράτησαν Πάνω Από 2 Μήνες»

