sch.jpg

Ξέρετε αυτές τις κάρτες που γράφουν πάνω το όνομά σου και από κάτω όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλους όσους τυχαίνει να έχουν το ίδιο όνομα; Ε, μία τέτοια είχε την ατυχία να πέσει στα χέρια μου σήμερα. Και λέω «ατυχία», γιατί τώρα θα υποστεί το δυσβάσταχτο μαρτύριο της παρωδίας μου! Για να δούμε, λοιπόν, το ψυχογράφημά μου (και αρκετών χιλιάδων άλλων):

Δίκαιος και ιδεαλιστής (καλά ξεκινάμε, δε λέω…πάντως άμα μου δοθεί κάποτε η ευκαιρία να κλέψω την εφορία, δεν θα είμαι και τόσο «δίκαιος»…)
Αγωνίζεται για έναν καλύτερο κόσμο (εμπρός για έναν κόσμο χωρίς σκύλους, ντομάτες και Μεγάλη Παρασκευή!)
Όμως, αυτό δεν τον εμποδίζει να απολαμβάνει τη ζωή (αυτή η ατάκα είναι μια ευγενική χορηγία της Coca Cola)
Ποτέ δεν προσπερνά αδιάφορος τις χαρές που του προσφέρονται (κάτι που θα ήταν εντελώς αδιανόητο για κάθε φυσιολογικό άνθρωπο)
Ενεργητικός (σαν αρκούδα σε χειμερία νάρκη)
Με εξαιρετικές ικανότητες σκληρής εργασίας (στην οποία μόνο η Πάρις Χίλτον μπορεί να με κοντράρει στα ίσα)
Τρέφει μεγάλες φιλοδοξίες (σας έχω πει ότι μικρός ονειρευόμουν να γίνω σκουπιδιάρης για να παίζω μπάσκετ με τις σακούλες στο σκουπιδιάρικο;)
Και τελειώνει τις δουλειές που ξεκινά (αλλά ποτέ στην ώρα τους)
Αλλά υπάρχει και μια άλλη πλευρά του (δεν ξέρω αν μέχρι τώρα ήταν η καλή ή η κακή, θα δείξει)
Ρομαντική μέχρι αφέλειας (μάλλον η καλή ήταν…)
Γενναιόδωρος (συνολικό ποσό σε φιλανθρωπίες: 3,5 ευρώ και 400 παλιές δραχμές)
Πιστός στον λόγο του (ο λόγος μου είναι νόμος, αλλά μάλλον Νόμος του Μέρφυ…)
Πάντοτε πρόθυμος να εξυπηρετήσει (Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ δε σηκώνομαι ποτέ στο μετρό για να κάτσουν οι γιαγιάδες…Νόμος της ζούγκλας, baby!)
Αποφεύγει τις συγκρούσεις (και κυρίως τις μετωπικές με νταλίκες, λόγω ενστίκτου αυτοσυντήρησης)
Και προτιμά το ρόλο του συμφιλιωτή (πάγια άποψή μου: Ο συμφιλιωτής τρώει σφαλιάρες και από τους δύο…)
Λατρεύει τα μακρινά ταξίδια (άμα βλέπατε το σπίτι μου θα καταλαβαίνατε γιατί…)
Δεν μπορεί να ζήσει χωρίς τους φίλους του (αυτό είναι ψέμα, αυτοί δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς εμένα!)
Στον έρωτα είναι απόλυτος (εντελώς απόλυτος: Κατσίκες και πρόβατα απαγορεύονται δια ροπάλου!)
Απαραίτητο είναι να πιστέψει στην ειλικρίνειά σας (γιατί αν μου πείτε ψέματα, θα πέσετε μες στα αίματα)
Αν διαθέτετε πνευματικότητα και χαμόγελο (τηλεφωνήστε ΤΩΡΑ στο 90 11 696969 και πληρώστε 200 ευρώ στον ΟΤΕ, αλλά με πνευματικότητα και χαμόγελο)
Δεν θα είναι δύσκολο να ξεκλειδώσετε την καρδιά του (βασικά, ξεκλείδωτη την έχω, μπάτε σκύλοι αλέστε…)
Αλλά χωρίς μεγαλόστομες εκδηλώσεις συμπάθειας (μία μεγαλόψυχη κατάθεση στον ασθμαίνοντα τραπεζικό μου λογαριασμό αρκεί)
Γιατί αγαπά τη διακριτικότητα (ξεχωρίζω από το πλήθος σαν κατοικίδιος ελέφαντας σε καταυλισμό σκίουρων)
Και έλκεται από το μυστήριο (αλλά προτιμώ τις κωμωδίες)
Δύσκολα αντεστέκεται στη γυναικεία γοητεία (αν υπάρχει ΕΝΑ σωστό πράγμα γραμμένο εδώ πέρα, είναι αυτό!)
Αλλά φοβάται τρομερά τις απογοητεύσεις (πάντως, εγώ τη χυλόπιτά μου την έφαγα χωρίς να κόψω τις φλέβες μου)

Αυτός είμαι, σύμφωνα με την κάρτα μου. Σας αρέσω;

