i_hate_hamlet.jpg

Ναι, μπορεί να είναι χρήσιμη μια lovelist που σου θυμίζει ανά πάσα στιγμή τους λόγους για τους οποίους δεν έχεις φουντάρει ακόμα μπροστά από το τελευταίο μετρό στο Μοναστηράκι. Όμως, είναι εξίσου χρήσιμη και μια hatelist, μια λίστα με όλα τα πράγματα που σε κάνουν να θες να πετάξεις τα βελάκια στο στόχο με δύναμη Fmax=120.000 N (ναι, είχα καλό βαθμό στη Φυσική!).
Η hatelist μού χρησιμεύει όταν θέλω να εκτονωθώ, όταν μια lovelist δε μου φτάνει. Απολαύστε υπεύθυνα…

                                                   MY HATELIST

Μου τη δίνουν:

– Το σκυλί μου που κατουράει όπου του καπνίσει και μου θυμίζει διαρκώς γιατί λατρεύω τις γάτες…
– Τα αμέτρητα spam στο mail μου…Πολύ θα ήθελα να γεμίσω το γραμματοκιβώτιο (το κανονικό, όχι το ηλεκτρονικό) αυτών των τύπων με σκουπίδια…
– Τα στερεότυπα και τα δόγματα. Όλα ανεξαιρέτως, καθώς και αυτοί που τα πιστεύουν…
– Οι νεόπλουτοι (και κυρίως οι νεόπλουτες), που αποδεικνύουν ότι μπορείς να έχεις ή μυαλό ή λεφτά – ποτέ και τα δύο…
– Η κατάντια του FREE, που σε λίγο θα πουλάει λιγότερο κι από το Κυνηγεσία & Κυνοφιλία…
– Το κόμπλεξ που έχουν αρκετοί Θεσσαλονικείς με την Αθήνα…Έχετε πολύ ωραία πόλη και το «κατεστημένο της Αθήνας» είναι ένας αστικός θρύλος, face it…
– Τα ζωντανά δείγματα ανθρώπων του Νεάντερνταλ που βλέπω στην τηλεόραση και αρχίζω να αμφιβάλλω για τη θεωρία του Δαρβίνου…
– Η κίνηση στους δρόμους, που θα μπορούσε να στείλει τον Ιώβ συστημένο στην Κόλαση από τα γαμωσταυρίδια…
– Οι κατσούφηδες, για όποιο λόγο κι αν κατσουφιάζουν…
– Τα ηλίθια ανέκδοτα, κι ακόμα περισσότερο τους ηλίθιους που τα λένε…
– Οι πολιτικοί. Αλλά, τώρα που το σκέφτομαι, κανείς δεν τους συμπαθεί αυτούς…
– Η ανθρώπινη βλακεία και η τρομακτική ισχύς της σε όλες τις αντιπαραθέσεις…
– Τα famestorόπουλα που νομίζουν ότι έχουν φωνή…
– Οι κατεψυγμένες πατάτες στις ταβέρνες. Hellooooo! Φτιάχνω και μόνος μου τέτοιες!…
– Οι δίαιτες, οι οποίες, όπως σοφά έχει πει ο Γκάρφιλντ, δεν αποτελούνται ούτε από πρωτεϊνες, ούτε από υδατάνθρακες, αλλά αποκλειστικά από αηδίες…
– Ο υπολογιστής μου, που έχει την κακή συνήθεια να κρασάρει κάθε 5 λεπτά (κι ενώ κάνει 10 λεπτά να ανοίξει)…
– Οι εφημερίδες, που ασχολούνται περισσότερο με τα DVD τους, παρά με τις ειδήσεις…
– Το «Χρόνια Πολλά» στις γιορτές. Ποιος σας είπε ότι σκοπεύω να ζήσω όλα τα -ήντα;…
– Οτιδήποτε περιέχει (ή είναι) νερό με ανθρακικό. Απλώς, απαίσιο…
– Οτιδήποτε μπορεί να περιγραφεί ως trendy…Και ελπίζω αυτό να μην ισχύει για το blogging…
– Η κονκάρδα «Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική», που σκοτώνει τη λογική μου…
– Η απογοητευτική διαπίστωση ότι ο Νόμος του Μέρφι δεν είναι απλώς ένα αστείο…
– Η μυρωδιά του τσιγάρου, που ταλαιπωρεί κι εμάς τους παθητικούς καπνιστές…
– Οι κουλτουριάρικες ταινίες, που έχουν σαν αποκλειστικό στόχο να σε κάνουν να νιώθεις βλάκας…
– Εγώ, που γκρινιάζω για τα πάντα…

