care.gif

Υποθέτω πως κάποτε όλοι υπήρξατε παιδιά σαν κι εμένα. Ίσως, μάλιστα, να είστε ακόμα παιδιά στο μυαλό, σαν κι εμένα. Αν, λοιπόν, κάτι από αυτά τα δύο ισχύει, σίγουρα θα δείτε κάτι από τον εαυτό σας σε αυτά που ακολουθούν.
Ξαφνικά, όλα γύρω μου γίνονται καρτούν! Το πιο επιτυχημένο πρόγραμμα της τηλεόρασης, μετά την Μαρία την Κακάσχημη, είναι ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης. Όλοι μιλάνε γι’αυτό το σφουγγάρι! Και για την παρέα του, τον Γκάρι το Σαλιγκάρι, τον Πάτρικ τον Αστερία, τον κύριο Καβούρη, τον Καλαμάρη…Παροξυσμός!
Πρέπει να παραδεχτώ ότι έχει πλάκα. Έχει μια παιδική αφέλεια και ένα πρωτότυπο χιούμορ, που κρατάει όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους. Αλλά από την άλλη, σκέφτομαι με τι κινούμενα σχέδια μεγάλωσε η δική μου γενιά και οι προηγούμενες και νομίζω πως μια βόλτα στα σκονισμένα ράφια του μυαλού σας θα σας πείσει ότι τα κινούμενα σχέδια δεν είναι πια αυτά που ήταν…
Θα σας θυμίσω εν τάχει μερικά κλασικά καρτούν που βλέπαμε όταν ήμασταν μικρότεροι:

– Χελωνονιντζάκια! Ποιος δεν θυμάται τον Λεονάρντο, τον Ντονατέλο, τον Ραφαέλο και τον Μικαελάντζελο; Cowabunga!
– Thundercats! Συνειδητοποιώ ότι σχεδόν όλοι οι συνομήλικοί μου το βλέπανε φανατικά, και δεν μπορώ να τους αδικήσω γι’αυτό!
– Κάντι Κάντι! Ναι, το ξέρω ότι αυτό ήταν «κοριτσίστικο», αλλά έκανε θραύση! Αλήθεια, μάθαμε ποτέ το τέλος;
– Αστυνόμος Σαϊνης! Ο πιο χαζός υπερήρωας όλων των εποχών, μετά τον Σούπερ Γκούφι! Και ο πιο μυστηριώδης κακός όλων των εποχών!
– Στρουμφάκια! All time classic παιδικό, all time classic κακός! Αν και η επίσημη αγαπημένη μου ήταν η Ψιψινέλ και όχι η Στρουμφίτα!
– Τα αρκουδάκια της αγάπης! Αλήθεια, τα χάσαμε αυτά! Γιατί;
– Transformers! Πολύ πριν πάρει την ιδέα των μεταμορφώσεων το άθλιο (ειδικά μετά τον πρώτο χρόνο) Power Rangers (ουυυυυυυυυυ!)
– Ροζ Πάνθηρας! Η ήρεμη δύναμη! Πώς να βγάλεις γέλιο χωρίς να πεις λέξη…
– Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ο άνθρωπος! Τον θυμάστε εκείνο τον ασπρομάλλη μυταρόλα;
– Καπαμαρού! Το καρτούν που έκανε τα μακαρόνια must!
– Count Duckula! Κι αυτό εξαφανίστηκε! «Δεν είμαι βρυκόλακας, αλλά κάποτε ήμουν κόλακας» :Ρ
– Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες! Μπορεί να μη διάβασα ποτέ το βιβλίο, αλλά ο δικός μου Φιλέας Φογκ έχει μουσούδα!
– Μπόλεκ και Λόλεκ! Χμμμμ…Μάλλον ξεχάστε το αυτό, πάμε στο επόμενο…
– Captain Planet! Ο μόνος οικολόγος ήρωας στην ιστορία των καρτούν!
– Φρου Φρου! Δε θυμάμαι τίποτα γι’αυτό πια, μόνο το όνομά του και ότι είχε κόκκινα μαλλιά!
– Η Οδύσσεια του Διαστήματος! Ακόμα θυμάμαι με τρόμο τη στιγμή που ο ήρωας βλέπει κρεμασμένους όλους τους υπόλοιπους (αν και δε θυμάμαι πια γιατί…)
– Samurai Pizza Cats! Όχι, δεν είναι μόνο τα χελωνονιντζάκια φανατικά με την πίτσα!
– Ντένβερ, ο τελευταίος δεινόσαυρος! Μόνο εγώ το έβλεπα αυτό; Κανείς δεν το θυμάται!
– Ντένις ο τρομερός! Και ποιος δε θα ήθελε να έχει τόσο ανεκτικούς γονείς όσο αυτό το ζιζάνιο!
– Τhe Flintstones(και δευτερευόντως οι Τζέτσονς)! Προϊστορικό χιούμορ, με την καλή έννοια!
– Scooby Doo! Άραγε είμαι ο μόνος που γούσταρε τρελά την Daphne;
– Super Mario! Αφού έλιωσα τα χέρια μου παίζοντας όλα τα παιχνίδια του, μετά χάλασα και τα μάτια μου για να δω τα κινούμενα σχέδια!
– Danger Mouse! Με τον κακό, τον πανκάκιστο θα τολμούσα να πω, Yugo O’Gogo, ή κάπως έτσι!
– Atom Ant! Στοιχηματίζω ότι δεν το θυμάστε αυτό! Με ήρωα ένα σούπερ δυνατό…μυρμήγκι!
– Άρτσι! Ποτέ δεν κατάλαβα πώς αυτός ο ασχημομούρης με τις φακίδες είχε τέτοιες γκόμενες! Αλλά θα μου πεις, μόνο στα cartoon…

Θα μπορούσα να θυμηθώ κι άλλα, ίσως εσείς να θυμάστε και περισσότερα, καθότι η μνήμη μου δε με βοηθά και πολύ! Αλλά δεν ξέρω…Ξαφνικά μου έφυγε η όρεξη για Μπομπ Σφουγγαράκη…Θέλω να ξαναδώ τα Αρκουδάκια της Αγάπης!!! Μπορώ;

