Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά…Τη μία στιγμή ήμουν εκεί και την άλλη είχα φύγει μακριά…Πιο μακριά από αυτήν, τόσο μακριά όσο ποτέ δεν είχα φτάσει τόσα χρόνια. Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά, που δεν πρόλαβα καν να καταλάβω αν χαίρομαι ή αν στενοχωριέμαι, αν είμαι ένα κάθαρμα ή ένας τίμιος άνθρωπος, αν έκανα κάτι λάθος ή κάτι σωστό…
Χριστούγεννα…Τη μέρα των Χριστουγέννων, τη μέρα που ενώνονται οι ψυχές, εκείνη τη μέρα διάλεξε ο αιώνιος αντίπαλός μου, ο γαλαξιακός φαρσέρ, να χωρίσει δύο ψυχές. Τι ειρωνεία, όσο αναίσθητος και να θέλει να είναι κανείς.
Και τώρα; Τώρα τι; Τώρα που το Ένα διχοτομήθηκε, νιώθω παράδοξα καλά. Ξέρω πως έχασα ένα κομμάτι μου, αλλά δεν πονάει όσο θα περίμενα. Η καρδιά μου χτυπάει πιο δυνατά, πιο γρήγορα, πιο ελεύθερα, λες και θέλει να φύγει από τη θέση της και να ψάξει τα κομμάτια που της λείπουν, να συμπληρώσει τα χαμένα συναισθήματα.
Κι όμως, κάτι μέσα μου μού λέει πως έχω γίνει αυτό που σιχαίνομαι, ένας δολοφόνος ονείρων, πως φταίω για τα αισθήματά μου που πρόδωσαν κάτι που κάποτε ήταν όμορφο. Πως έπρεπε να υποχωρήσω, να μείνω όσο κι αν με πόναγε αυτό, για να κάνω το δικό της χατίρι. Αυτό δεν είναι το σωστό; Να κάνεις αυτό που είναι αντικειμενικά καλύτερο, αυτό που προκαλεί τη λιγότερη δυνατή δυστυχία;
Και μετά το ξανασκέφτομαι. Μήπως είναι πιο σωστό και για μένα και γι’αυτήν να ακολουθήσω αυτόν τον νέο δρόμο που χαράζει η καρδιά μου, αυτόν που δεν βλέπει βουνά στο βάθος, μόνο ουρανό; Πάντα ακολουθώ την καρδιά μου, ακόμα κι αν θέλει να με παραπλανήσει, έτσι έχω μάθει. Σιχάθηκα τόσο τα «επιτεύγματα» αυτών που άκουσαν τη λογική τους και οδηγήθηκαν σε αιματηρούς πολέμους και σε δυστυχισμένες ζωές, που έμαθα να ακούω αυτά που λέει η καρδιά μου, πριν την προλάβει να την κατατροπώσει με τα πομπώδη, αλλά κενά νοήματος, επιχειρήματά της η λογική.
Έτσι και τώρα. Δεν είναι σωστό να προσποιούμαι κάτι που δεν είμαι, για κανέναν δεν είναι σωστό αυτό.
Όμως, ακόμα κι έτσι, νιώθω και πάλι την ανάγκη να ζητήσω μια συγνώμη. Συγνώμη για τα αισθήματά μου, που σε πρόδωσαν. Είναι απλά κάτι που συνέβη, χωρίς να το θέλω. Δεν περιμένω να με καταλάβεις…Άλλωστε, δεν είναι «λογικό» αυτό που λέω, έτσι δεν είναι;…

