Ο Φόρεστ Γκαμπ μέσα μου δε με αφήνει σε ησυχία. Θέλει να μιλήσει, αλλά δεν το κάνει στους φίλους μου, δεν το κάνει στους γονείς μου, δεν το κάνει στον εαυτό του. Θέλει να μιλήσει σε αγνώστους. Τι περίεργη ιδιοτροπία!
Χθες το βράδυ, ο Φόρεστ ικανοποιήθηκε. Εκνευρισμένος από τη βλακεία των ανθρώπων (αναρωτιέμαι αν είναι πολλοί οι βλάκες και λίγοι οι Άνθρωποι ή το αντίστροφο, αλλά τελευταία πιστεύω όλο και περισσότερο το πρώτο…), μπήκα σε ένα chatroom. Άδειο. Έμεινα μόνος μου εκεί. Δεν είχα και πολλή όρεξη για κουβέντα, φοβόμουν πως θα έπεφτα πάλι σε κάποιον υπερήφανο και εξέχοντα εκπρόσωπο της μισητής και πολυπληθούς φυλής των Κρετίνων.
Μετά από περίπου 20 λεπτά, δεν ήμουν πια μόνος μου. «User Choose has entered the room». Choose…Ούτε ένα nickname της προκοπής δεν μπόρεσε να βρει, ήταν η πρώτη σκέψη μου. Δεν είπα τίποτα. Σαν να μην υπήρχα. Το πρώτο βήμα το έκανε αυτή. «Geia», μου είπε. «Geia», της απάντησα κι εγώ ανόρεχτα.
Η συζήτηση άρχισε κάπως έτσι υποτονικά. Ούτε ονόματα, ούτε ηλικίες…τίποτα, μόνο δύο εντελώς άγνωστοι άνθρωποι που δεν κατέβαλλαν καν προσπάθεια να μάθουν ο ένας τον άλλο.
Σχεδόν τυχαία, οι λεπτομέρειες άρχισαν να συνθέτουν δύο παζλ με πολλά κοινά κομμάτια. Μου φάνηκε άνθρωπος που της αρέσει να ονειρεύεται, «δικός μου» άνθρωπος.
Μέσα σε 2 ώρες, της είπα όλα όσα δεν έχω πει ποτέ. «Δεν είναι παράξενο που τα λέω όλα αυτά σε σένα, που σε ξέρω 2 ώρες, και δεν τα έχω πει σε κανέναν από αυτούς που ξέρω εδώ και χρόνια;», τη ρώτησα. Συμφώνησε. Πώς θα μπορούσε να κάνει αλλιώς;
Δεν ξέρω τι είναι αυτό που κάνει τόσο πολύτιμη την παρέα ενός αγνώστου, ακόμα πιο πολύτιμη κι από αυτήν ενός φίλου. Αλλά ξέρω πως όταν βγήκα από το chatroom στις 3 το πρωί ένιωθα πολύ καλύτερα. Ένιωθα πως οι Κρετίνοι είχαν υποστεί μια απρόσμενη και σπάνια ήττα από έναν απρόβλεπτο αντίπαλο. Κερδίσαμε τη μάχη, αλλά θα χάσουμε τον πόλεμο τελικά…Γιατί η βλακεία είναι αήττητη και το παρελθόν το αποδεικνύει περίτρανα…
Ειλικρινά, μακάρι να περνούσα όλα τα βράδια μου έτσι, σαν άλλος Φόρεστ Γκαμπ…Με άγνωστους, «δικούς μου» ανθρώπους…

