jw.jpg

Δεν είναι και πολύ συχνό φαινόμενο μια διαφήμιση να σε βάζει σε σκέψεις. Και φυσικά δεν εννοώ σκέψεις του τύπου «γουάου, πραγματικά χρειάζομαι αυτό το πολυμίξερ για τους καταπληκτικούς χυμούς που σκοπεύω να φτιάχνω από παπάγια, αβοκάντο και καρπουζόσπορους», αλλά για πιο σοβαρούς προβληματισμούς.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Johnnie Walker είναι ό,τι καλύτερο έχω δει στη ζωή μου στον τομέα της διαφήμισης. Πραγματικά, κάθε φορά που βλέπω το διαφημιστικό στην τηλεόραση νιώθω λίγο πιο περήφανος που είμαι άνθρωπος. Το ίδιο και με τις αφίσες στους δρόμους.
Η ιδέα ήταν πρωτότυπη: Ένα ανθρωποειδές ρομπότ που περιγράφει τα κακά της υπερβολικής τελειότητας και την ευχάριστη πλευρά της ανθρώπινης αδυναμίας. Αυτός έχει τέλεια όραση, όμως εμείς έχουμε οράματα. Αυτός γνωρίζει τα πάντα, όμως εμείς μπορούμε να ανακαλύψουμε νέα πράγματα. Αυτός μπορεί να μην χρειάζεται ποτέ ύπνο, όμως εμείς μπορούμε να ονειρευόμαστε…Πόσο αληθινά είναι όλα αυτά!
Ως άνθρωποι δεν θα έπρεπε να γκρινιάζουμε για τις έμφυτες ατέλειές μας. Πρέπει να τις αποδεχόμαστε και να ζούμε μ’αυτές. Μπορεί να φαίνεται αφελές, αλλά αυτή η διαφημιστική καμπάνια με οδηγεί σε αυτό το συμπέρασμα. Γιατί ακόμα και οι διαφημίσεις μπορούν να βάλουν το μυαλό σου σε λειτουργία όταν το θέλουν…
Δεν κάνω διαφήμιση στο Johnnie Walker – παρότι αυτή η καμπάνια όντως θα με έκανε να το αγοράσω, αν έπινα αλκοόλ. Όμως τέτοιες πρωτοβουλίες αξίζουν τον έπαινο…Ναι, ακόμα κι αν πρόκειται για μια καμπάνια που, από την κυνική πλευρά του θέματος, έχει σαν μόνο σκοπό το κέρδος της εταιρίας. Ποσώς με νοιάζει…

Advertisements