Τελευταία είναι πολύ της μόδας να δίνεται ο λόγος στους αναγνώστες. Το έκανε η Ελευθεροτυπία, που αφιέρωσε το εξώφυλλό της στη δακρύβρεχτη επιστολή ενός 13χρονου (που περιέργως έμοιαζε με δοκίμιο νομπελίστα συγγραφέα, αλλά μην το κάνουμε θέμα…), το έκανε ο pitsirikos, τώρα με τα όργια στα μπουρδ…στα σχολεία, συγνώμη. Ακολουθώντας το ρεύμα, δίνω κι εγώ το λόγο στους αναγνώστες, δημοσιεύοντας μερικές μόνο από τις επιστολές που μου στέλνουν τα εκατομμύρια των θαυμαστών μου (υπερβάλλω, ε; Εντάξει: οι χιλιάδες θαυμαστές μου. Καλύτερα; Όχι; Να πούμε εκατοντάδες; Δεκάδες; Ο φίλος μου ο Παναγιώτης από το Μεταξουργείο; Εντάξει, τα βρήκαμε; Ωραία, συνεχίζω), οι οποίοι νομίζουν πως το πλήρες όνομα του blog μου είναι «ο άνθρωπος που κάνει τα συνοικέσια στο μετρό» και μου στέλνουν τις προσωπικές τους αγγελίες, μήπως και ξαναβρούν τον άγγελό τους, που τον έχασαν στα σκοτεινά υπόγεια τούνελ της Αθήνας. Για να μην τους χάσω από αναγνώστες, δημοσιεύω τις επιστολές τους…

-Σε είδα έξω από το σταθμό Εθνική Άμυνα. Είχες βγάλει βόλτα τον σκύλο σου. Από τότε, το μυαλό μου έχει μείνει κολλημένο σε αυτή τη στιγμή. Δεν αντέχω, κοντεύω να τρελαθώ! Σε παρακαλώ, πες στο σκύλο σου να επικοινωνήσει μαζί μου, ή έστω να μου στείλει ένα αυτόγραφο, ένα αυτοπάτουσο, οτιδήποτε! doggylover@kynofilia.gr

– Σε είδα στο μετρό. Κάπου μεταξύ Μεταξουργείου και Σταθμού Λαρίσης μιλήσαμε. Για την ακρίβεια, μου είπες «πρόσεχε που πατάς, βρε ατσούμπαλε ρινόκερε», κι εγώ σου είπα «συγνώμη». Αλλά ένιωσα ότι υπήρξε μια έλξη μεταξύ μας. Λάζαρος (δυστυχώς η μαμά μου δε με αφήνει να πάρω κινητό, και δεν έχω και e-mail…)

– Σε είδα στο μετρό, στο σταθμό Σύνταγμα. Σε λένε Μαρία, το έγραφε στο ταμπελάκι του Hondos Center που φόραγες. Με λένε Χάρη, το έγραφε στο ταμπελάκι του Γρηγόρη Μικρογεύματα που φόραγα. Τώρα που κάναμε τις απαραίτητες συστάσεις, ψήνεσαι να έρθεις σπίτι μου και να σου αλλάξω τον αδόξαστο; xaris_the_savourogamisman@gnorimies.gr

– Σε είδα στο σταθμό Ομόνοια. Πρέπει να ήταν στις 12/8/1961. Εσύ φορούσες πλισέ φουστίτσα που έκρυβε επιμελώς την πονηρή σωβρακοφανέλα σου. Είμαι αυτός ο νεαρός με το καπέλο που σου έδωσε το χαρτάκι με το τηλέφωνό του. Ακόμα περιμένω να με πάρεις. Αν έχεις χάσει το χαρτάκι, επικοινώνησε μαζί μου στο gerontopalikaro74@xouftala.gr. Αν έχεις πεθάνει, μην μπεις στον κόπο να απαντήσεις.

– Σε είδα έξω από το σταθμό της Δάφνης. Σε ξεχώρισα αμέσως από το πλήθος, γιατί είχες κάτι το ξεχωριστό. Τα μαλλιά σου είχαν μια φοβερή απόχρωση του μωβ με εκπληκτικές πράσινες ανταύγειες. Θέλω να σε ξαναδώ. Για την ακρίβεια, θέλω να δω τον κομμωτή σου: Είμαι επαγγελματίας κλόουν εδώ και 23 χρόνια και ποτέ δεν έχω καταφέρει αυτό το χρώμα! Γράψε μου στο mitsos_the_clown@karagkiozis.gr

– Ai so yu in the metro, steison Akropoli. Giou gouer veri mpioutifoul. Giou hav and fak the kolous. Ai wont tou si giou agken. Pliz col mi. +306952743002 Xristaras the greek lover.

– Σε είδα στο σταθμό Νερατζιωτίσσης, 30/1/2006. Έκλεψες την καρδιά μου και μόνο που με κοίταξες φευγαλέα. Θέλω να σε ξαναδώ. Πριν με απορρίψεις, να σε ενημερώσω ότι είμαι γιος βιομηχάνου, οδηγώ Lamborghini και έχω ιδιόκτητη βίλα στον Άγιο Στέφανο. Ψήνεσαι; Βασίλης. exokaikotero@pamemiavolta.gr

– Σε είδα έξω από το Πανεπιστήμιο. Ήσουν με άλλον, αλλά εγώ θα σε κάνω πιο ευτυχισμένη από αυτόν. Πρόσεξα ότι με κοίταξες και μου χαμογέλασες αμυδρά. Μετά γύρισες στην παρέα σου και έσκασες στα γέλια. Μπορεί να μην είμαι αρκετά πλούσιος, ούτε γυμνασμένος, ούτε έξυπνος σαν κι αυτόν, αλλά την έχω 22 εκατοστά. Μη χάσεις την ευκαιρία! 6951525342. Πέτρος

– Σε είδα στο μετρό. Βασικά, δε σε είδα, γιατί είμαι τυφλός. Αλλά μύρισα το άρωμά σου και σε άγγιξα για λίγο. Μου άρεσες πολύ. Θέλω να σε ξαναδώ. Δηλαδή, να σε ξαναμυρίσω. Στείλε μου ηχητικό μήνυμα ή πάρε με στο 6959503221. Οιδίπους.

– Σε είδα στο μετρό. Κοιταζόμασταν σε όλη τη διαδρομή από την Ομόνοια μέχρι τα Σεπόλια. Όταν πήγες να κατέβεις στα Σεπόλια, σκόνταψες στο κενό μεταξύ του τρένου και της αποβάθρας και έσπασες τα μούτρα σου. Όλο το βαγόνι πέθανε στα γέλια, κι εγώ το ίδιο. Αν μπορείς να με κάνεις συχνά έτσι χαρούμενο, επικοινώνησε μαζί μου. fanis_the_joker@plakes.gr

